Biblia e-biznesu 3.0 - red. Maciej Dutko, m.in. Marcin Osman, Kamila Kruk

Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
147.00
Cena: 147,00 zł 147.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 3.11479
Producent: Helion
Kod produktu: 9788328374461
Pin It

Opis

Cała wiedza o e-biznesie w jednym miejscu

... to marzenie zrodziło się kilka lat temu. Maciej Dutko, przedsiębiorca, inwestor, szkoleniowiec i audytor, głowił się wówczas, jak zebrać możliwie cenną i praktyczną wiedzę dla e-sprzedawców, która pomoże im szybko i sprawnie zwiększyć zyski przy minimalnym nakładzie czasu i pieniędzy. Galopująca konkurencja i postępujące rozdrobnienie rynku, nadpodaż produktów i czerwony ocean „cenodajek”, spadające zyski i malejące zwroty z inwestycji, coraz trudniejszy i drożejący marketing, nowe i niełatwe narzędzia, strategie i trendy, coraz bardziej kapryśny i roszczeniowy klient, ciągłe zmiany w prawie i podatkach — to wszystko sprawiło, że brak dobrego i kompleksowego poradnika z roku na rok stawał się boleśniejszy dla każdego e-przedsiębiorcy.

Biblia biznesu - najlepsi autorzy, najważniejsza publikacja

W efekcie Dutko wraz z ponad dwudziestoma autorami w 2013 r. stworzyli Biblię e-biznesu — książkę, która błyskawicznie odniosła imponujący sukces:

  • pierwszy nakład (którego sprzedaż planowano na 2 lata) sprzedał się… w ciągu zaledwie 12 dni, a drugi – w ciągu kolejnych 6 tygodni,
  • pozycja momentalnie trafiła na szczyt listy bestsellerów, na której pozostawała przez 2 lata,
  • książka stała się najważniejszą i najpełniejszą publikacją w branży — lekturą obowiązkową dla e-sprzedawców i e-menedżerów, ale także dla studentów kierunków ekonomicznych,
  • publikacja zyskała najwyższe noty czytelników, którym skutecznie pomogła rozwijać ich e-biznesy — prawie 92% odbiorców oceniło ją jako wybitną,
  • „Biblia e-biznesu” zdobyła Biblia e-biznesu” – 1 miejsce i nagroda Economicus dla najlepszego poradnika ekonomicznego, przyznawaną przez „Gazetę Prawną” i kapitułę wybitnych polskich ekonomistów.

Biblia e biznesu - praktyczne wskazówki zawsze na czasie

Trzy lata po premierze i sukcesie „Jedynki” nastał czas na drugie wydanie Biblii e-biznesu. Przez ten czas  statystycznemu polskiemu e-przedsiębiorcy przybyło zmarszczek, ubyło złotówek, a także chęci, by rywalizować w coraz bardziej krwawej walce z konkurencją bezmyślnie zaniżającą ceny. Dlatego do prac nad nowym wydaniem "Biblia e-biznesu 2 Nowy Testament" przystąpiło blisko 60 autorów, którzy na blisko 800 stronach i w niemal 120 rozdziałach tematycznych dostarczają Ci kilku tysięcy bezcennych i praktycznych wskazówek, mogących zoptymalizować Twój e-biznes i przywrócić mu blask, a Tobie — uśmiech skutecznego przedsiębiorcy, który konkurencję będzie od teraz widział… jedynie we wstecznym lusterku.

 

Czas na III wydanie bestsellera 

Tysiące wskazówek wartych miliony złotych!

83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 – prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały szereg nagród.

Dziś trzymasz w rękach jeszcze mocniejszą wersję tej kultowej publikacji, gromadzącą kompleksową wiedzę na temat prowadzenia biznesu w internecie.

Dowiedz się między innymi:

  • jak zacząć (który model biznesu wybrać, które branże i trendy są najbardziej dochodowe oraz jakich narzędzi użyć),
  • jak budować efektywne strategie cenowe i sprzedażowe,
  • które działania marketingowe dają dziś najlepsze efekty,
  • jak skutecznie budować pozacenową przewagę konkurencyjną,
  • które błędy najczęściej psują sprzedaż i jak ich unikać,
  • jak łatwo zadbać o bezpieczeństwo swojego biznesu w sieci,
  • w jaki sposób reagować na trudne sytuacje na linii klient – firma,
  • które procesy warto optymalizować, automatyzować lub delegować.

 

Co nowego w wydaniu trzecim? Między innymi:

  • e-biznesplanowanie
  • finansowanie udziałowe oraz przez IPO i tokeny
  • sprzedaż na platformach eBay, Amazon i AliExpress
  • podcasty, webinary i „lajwy” jako narzędzia sprzedażowe
  • growth hacking marketing
  • analiza big data
  • LinkedIn, Instagram, blogi i wideomarketing jako dźwignie sprzedażowe negocjacje i pacyfikacja trudnych klientów oraz recykling tych uciekających
  • narzędzia i aplikacje wspomagające sprzedaż
  • rzeczywistość rozszerzona
  • telemarketing
  • biznes nomadyczny
  • optymalizacja georezydencji firmy
  • przygotowanie biznesu do sukcesji, sprzedaży, a nawet bankructwa
  • zdrowie fizyczne i psychiczne e-przedsiębiorcy
  • reinwestowanie zysków z biznesu — i wiele innych!

 

 kilkudziesięciu autorów, a między nimi Kamila Kruk i Marcin Osman !

 

 

Dane techniczne

Rok wydania 2021
Wydawnictwo Helion
Oprawa Twarda
Stron 856

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium