Zegarki wzbudzają zainteresowanie zarówno jako przedmioty użytkowe i element mody, jak i obiekty kolekcjonerskie, a także sposób zarabiania pieniędzy lub inwestowania nadwyżek finansowych.
Za tą popularnością nie podąża niestety wiedza. Informacje, jakie można odnaleźć w sieci, są często fragmentaryczne, niespójne, a nawet przeczą sobie. Miłośnik zegarków, który dopiero wchodzi do tego świata, może poczuć się zagubiony w gąszczu informacji. Na rynku zdecydowanie brakuje „narzędzia”, które skupiałoby przydatną wiedzę w jednym miejscu.
Z książki "Czas to pieniądz" dowiesz się:
- jak rozpocząć przygodę z zegarkami, gdzie szukać wiedzy i jak ją selekcjonować,
- autor wprowadzi Cię w świat kolekcjonerstwa, podpowiadając jak nabywać zegarki do zbioru, aby był on nie tylko piękny, ale również wartościowy,
- a jeśli myślisz nad tym, aby kiedyś uczynić z zegarków sposób na życie, autor pomoże Ci przejść drogę od entuzjasty, do profesjonalnego sprzedawcy zegarków.
Dla kogo jest książka?
- Do każdego, kto pragnie pogłębić wiedzę o zegarkach, ponieważ uzmysławia Czytelnikowi, jak wielką siłą jest wiedza tematyczna, która pomaga rozszerzyć nasze horologiczne horyzonty, jednocześnie wskazując najlepsze jej źródła – książki, strony, bazy danych czy muzea (Rozdz. I).
- Do Kolekcjonerów, gdyż ułatwia rozpoczęcie przygody z budowaniem kolekcji. Zawiera praktyczne rady na temat wyboru zegarka, tego, jak ocenić jego stan oraz na co należy uważać podczas zakupów, jak podnieść wartość kolekcji i ją zabezpieczyć (Rozdz. II)
- Do Osób, które chciałyby związać z zegarkami swój rozwój zawodowy, ponieważ zawiera praktyczne rady poparte moim (i nie tylko) kilkunastoletnim doświadczenie na temat skutecznej i zyskownej sprzedaży zegarków, zaczynając od etapu zakupu, poprzez ich przygotowanie do sprzedaży, samodzielne podniesienie wartości rynkowej, przygotowanie oferty, na skutecznej sprzedaży kończąc. Nie omijam tu również tak ważnych kwestii, jak omówienie aspektów prawnych i podatkowych związanych z handlem zegarkami oraz budowaniu dobrych i trwałych relacji z Klientami (Rozdz. III)
- Do wszystkich, których interesuje inna aktywność związana z zegarkami, bo opisuje nisze i działalności związane z tą branżą. Książka prezentuje z bliska zawód i specyfikę pracy zegarmistrza, kaletnika wykonującego paski do zegarków, specjalisty od renowacji kopert lub tarcz, ale również producenta zegarków, twórcy prowadzącego tematyczny kanał na Youtube i wielu innych, poszerzając w ten sposób naszą świadomość, jak duży i różnorodny jest ten świat (Rozdz. IV)