Design Thinking dla przedsiębiorców i małych firm - Beverly Rudkin Ingle

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 34,90 zł 34.90
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Helion
Kod produktu: 9788324695201
Pin It

Opis

Siła metodologii

Do niedawna Design Thinking (myślenie projektowe) było dobrem luksusowym. Dojście do tej metodologii miały tylko firmy z wielkimi pomysłami oraz głębokimi kieszeniami, a i one musiały korzystać z pomocy dużych agencji i firm konsultingowych. Niniejsza książka powstała po to, by zmienić ten stan rzeczy. Przejście do celowych, skoncentrowanych na kliencie, zrównoważonych praktyk biznesowych zaczyna się od małych firm, które tworzą szkielet całej ekonomii. A zatem nadszedł czas, by przestawić się na nowy sposób myślenia. Nauczysz się:

  • Jak włączyć procesy myślenia projektowego do codziennych działań i w jakich obszarach biznesu to podejście jest najcenniejsze
  • Jak efektywnie korzystać z najbardziej rozpowszechnionych i najpopularniejszych narzędzi projektowych (takich jak ideacja, prototypowanie, błyskawiczna burza mózgów)
  • Jak wykorzystywać myślenie projektowe do identyfikacji i realizacji celów i tworzenia nowych modeli biznesowych
  • Jak stworzyć nowe produkty i usługi, które przyniosą doskonałe zyski
  • Jak poprawić wrażenia użytkownika, aby klienci byli bardziej lojalni

Przejmij ster!

Zapomnij o mozolnym konsultowaniu opłat, zaliczek na konto projektu i zobowiązań kontraktowych. Przejmij ster i zyskaj dostęp do najbardziej produktywnych zasad myślenia projektowego, metodologii i ćwiczeń, które możesz od razu wdrożyć. Potrzebujesz jedynie entuzjazmu, otwartego umysłu, markerów, tablicy lub flipchartów, stosu samoprzylepnych karteczek oraz tej książki.

 

Dane techniczne

Rok wydania 2015
Wydawnictwo Helion
Oprawa Miękka
Stron 176

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium