Jak NIE obsługiwać Klientów

0
Jak NIE obsługiwać Klientów

Marcin Osman nagrał ostatnio wideo o tym jak NIE obsługiwać klientów i jakie ma doświadczenia zakupowe z jednego ze sklepów online... Niby nic, ciekawy temat, garść przemyśleń i (jak zwykle) rekomendacji.

I jak zawsze wskakiwały komentarze, polubienia, kciuki w gorę i kciuki w dół. Pojawił się również taki komentarz do tego wideo:

 

Komentarz tyczył się naszej akcji na Black Friday, gdzie promocja obejmowała rabat -50% na książki które wydało OSMPower, a reszta naszych tytułów była zrabatowana od -10 do -30%. Promocja była wyjaśniona w wideo. I jak teraz odnieść się do tego komentarza?

Usunąć, zignorować czy odpowiedzieć? Marcin oczywiście wybrał opcję ODPOWIEDZ. Sami zobaczcie co napisał:

 

 

Jakie macie wnioski z tej sytuacji?

Nasze to takie, że:

  • Nie każdy musi być Twoim klientem, nie przekonuj kogoś na siłę do swoich argumentów, produktów, usług. Zaakceptuj to, nie uszczęśliwisz wszystkich ludzi;
  • Nie uciekaj od „niewygodnych” komentarzy, sytuacji, ludzi skonfrontuj się z nimi i przedstaw swoje argumenty;
  • Nie każdy Twój klient zrozumie reguły oferowanej przez Ciebie promocji;
  • Zawsze weryfikuj i analizuj FAKTY, a nie domysły czy opnie, bo pamiętaj, że jest kolosalna różnica pomiędzy FAKTAMI a OPINIAMI

 

Poniżej znajdziecie wideo pod którym toczyła się ta dyskusja.

 

Komentarze do wpisu (0)

Kategorie blog
Chmura tagów
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium