Książki o marketingu stanowią doskonałe wsparcie dla każdego, kto pragnie zgłębić tajniki skutecznych strategii promocyjnych. Nasza oferta książek została starannie wyselekcjonowana, aby dostarczyć czytelnikom praktycznych porad od uznanych na świecie autorów. Historie sukcesów przedstawione na łamach tych publikacji zainspirują każdego, kto szuka sprawdzonych metod zwiększenia widoczności swojej marki. Zapraszamy do zapoznania się z naszą kolekcją, która jest prawdziwą kopalnią wiedzy marketingowej.
Prosto z mostu. Czyżbym wyraził się zbyt subtelnie? - Sam Zell
Prosto z mostu. Czyżbym wyraził się zbyt subtelnie? - Sam Zell
Skończysz ze schematami i przesadną kurtuazją. Sam Zell zabierze cię w pouczającą, a jednocześnie szalenie rozrywkową podróż po swojej biznesowej ścieżce, udowadniając ci, że można zawierać transakcje na sześciocyfrowe kwoty i nadal być sobą!
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Sprzedawaj więcej - Marcin Osman, Kamila Kruk
Sprzedawaj więcej - Marcin Osman, Kamila Kruk
KSIĄŻKA + kilkadziesiąt NAGRAŃ WIDEO Jedyna taka książka o sprzedaży, w której otrzymasz 100 pomysłów i strategii, aby w swoim biznesie SPRZEDAWAĆ WIĘCEJ! :)
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Finansowa alchemia - Dan S. Kennedy
Finansowa alchemia - Dan S. Kennedy
Dan S. Kennedy w swojej książce ujawnia autorskie strategie marketingowe, które zapewnią trwałość biznesu i zmaksymalizują zyski. Dowiedz się jak wykorzystywać dynamiczne strategie oraz efektywność finansową aby produkować i sprzedawać więcej używając mniej zasobów.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Magnetyczny Marketing - Dan S. Kennedy
Magnetyczny Marketing - Dan S. Kennedy
Dan S. Kennedy w swojej książce zdradza na czym polega „Magnetyczny Marketing” i jak niezawodnie przyciągnąć klientów!
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Jak zbudowałem firmę. Prawdziwe historie przedsiębiorców - Guy Raz
Jak zbudowałem firmę. Prawdziwe historie przedsiębiorców - Guy Raz
Bezcenna wiedza i inspiracje płynące z rozmów z ponad dwustoma przedsiębiorcami z całego świata, którzy opowiadają o swoich porażkach i nauczkach oraz o tym co sprawiło, że osiągnęli sukces.
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Wojny biznesowe. Opowieści o rywalizacji najsłynniejszych marek na świecie - David Brown
Wojny biznesowe. Opowieści o rywalizacji najsłynniejszych marek na świecie - David Brown
Opowieści zawarte w Wojnach biznesowych ekscytują, ale jednocześnie dają bezcenne lekcje. Wnioski zawarte w książce i przydadzą się wszystkim: od freelancerów po dyrektorów międzynarodowych korporacji.
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Nie bój się błądzić. Tajemnice sukcesu Jeffa Bezosa - Jeff Bezos
Nie bój się błądzić. Tajemnice sukcesu Jeffa Bezosa - Jeff Bezos
Jeff Bezos uchyla rąbka tajemnicy swojego sukcesu, poruszając szereg tematów z zakresu biznesu i polityki publicznej – od innowacji i strategicznych decyzji, poprzez zarządzanie operacyjne firmą i zatrudnianie odpowiednich pracowników, aż po zmiany klimatyczne i przestrzeń kosmiczną. W książce znajdziemy też wnioski dotyczące tego, czego nauczyła nas pandemia Covid-19.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Sprzedawaj JESZCZE więcej - Marcin Osman, Kamila Kruk
Sprzedawaj JESZCZE więcej - Marcin Osman, Kamila Kruk
Nowe, praktyczne i konkretne sposoby budowania i zwiększania Twojej sprzedaży!
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Czwarta rewolucja przemysłowa - Klaus Schwab
Czwarta rewolucja przemysłowa - Klaus Schwab
Czwarta rewolucja przemysłowa - współistnienie technologii i społeczeństwa
Ta rewolucja, w sposób zasadniczy zmieni nasz sposób życia i pracy. Charakterystyczne dla niej nowe technologie, łączące świat fizyczny, cyfrowy i biologiczny, wpłyną na wszystkie dyscypliny nauki i gospodarki, na branże przemysłowe i na rządy, rzucą wręcz wyzwanie samemu pojmowaniu człowieczeństwa.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dwanaście i pół - Gary Vaynerchuk
Dwanaście i pół - Gary Vaynerchuk
W nowej książce Gary Vaynerchuk ujawnia dwanaście kluczowych kompetencji emocjonalnych nieodłącznie związanych z jego życiowymi i biznesowymi sukcesami, a także wyposaża współczesnych (i przyszłych) liderów w narzędzia niezbędne do nabywania oraz rozwijania tych cech.
Dowiedz się jak rozwinąć składniki emocjonalne konieczne do osiągnięcia sukcesu w biznesie!
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Zamknij się i słuchaj! - Tilman Fertitta
Zamknij się i słuchaj! - Tilman Fertitta
„Zamknij się i słuchaj” to książka, która uświadomi Ci, jak sprawić, by mała firma zaczęła generować potężne zyski. Pomoże Ci ona skutecznie przyciągać klientów, niezależnie od tego, w jakiej działasz branży.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Model StoryBrand - Donald Miller
Model StoryBrand - Donald Miller
Dzięki tej książce nauczysz się, jak opowiadać o swojej marce prosto i skutecznie, dzięki czemu potencjalni odbiorcy dostrzegą korzyści, jakie przyniesie im korzystanie z twoich produktów, pomysłów czy usług.
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
To jest marketing! - Seth Godin
To jest marketing! - Seth Godin
Niezależnie od tego, czy jesteś twórcą technologii, właścicielem małej firmy, czy częścią dużej korporacji, ani od tego, jaki produkt lub usługę sprzedajesz, ta książka pomoże ci zmienić sposób, w jaki są one prezentowane światu, aby w znaczący sposób nawiązać kontakt z osobami, które tego chcą.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
YOUPRENEUR. Jak zbudować i rozwinąć firmę opartą na marce osobistej - Chris Ducker
YOUPRENEUR. Jak zbudować i rozwinąć firmę opartą na marce osobistej - Chris Ducker
Dzięki tej książce poznasz krok po kroku każdy etap budowania firmy, sprzedawania produktów i zarabiania na swojej marce osobistej. Czy chcesz zatem stworzyć biznes, który przetrwa próbę czasu?
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Bluefishing. Sztuka robienia rzeczy niemożliwych - Steve Sims (OSTATNIE EGZ!)
Bluefishing. Sztuka robienia rzeczy niemożliwych - Steve Sims (OSTATNIE EGZ!)
Steve Sims realizuje nieprawdopodobne zlecenia i spełnia nawet najśmielsze marzenia klientów.
Dostępność: brak towaru
Psychologia sprzedaży - Brian Tracy
Psychologia sprzedaży - Brian Tracy
Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców na świecie. Jego seria audiobooków treningowych pod tytułem "The Psychology of Sales" jest najlepiej sprzedającym się programem szkoleń audio w historii sprzedaży. Książka "Psychologia sprzedaży" jest rozwinięciem klasycznego programu treningowego Briana Tracy. To lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze.
Dostępność: brak towaru
Silne marki osobiste zmieniają świat - Agnieszka Walczak-Skałecka (OSTATNIE EGZ!)
Silne marki osobiste zmieniają świat - Agnieszka Walczak-Skałecka (OSTATNIE EGZ!)
Kto przychodzi Ci do głowy, kiedy ktoś pyta o przykład silnej marki osobistej? Michael Jordan, Madonna, Steve Jobs, Matka Teresa z Kalkuty? A może ktoś, kto nie jest rozpoznawalny na całym świecie? Może to Twój profesor, nauczycielka, lekarka czy sklepikarz? A Ty? Czy Ty jesteś silną marką osobistą?
Dostępność: brak towaru
Wybuchowy wzrost - Cliff Lerner
Wybuchowy wzrost - Cliff Lerner
Jak zbudowałem gigantyczną społeczność 100 milionów użytkowników!
Wyobraź sobie, jak mogłoby zmienić się twoje życie, gdyby stworzony przez ciebie produkt zyskiwał codziennie nieprawdopodobną liczbę 100 000 nowych użytkowników – i to bez wydawania ani grosza na reklamę. A co, jeśli inwestorzy zaczęliby walić do ciebie drzwiami i oknami.
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Marketing – książki, które pomogą rozpędzić Twój biznes
Masz świetny pomysł na biznes? Szykujesz wprowadzenie nowych, rewolucyjnych produktów lub usług do swojej oferty? Bez względu na to, jak dobra i ciekawa jest Twoja idea, bez odpowiedniego marketingu nic nie zdziałasz. To on jest kluczem w dotarciu do klientów. Dopiero wtedy, kiedy przyciągniesz ich uwagę, ważną rolę zaczynają odgrywać praktyczne funkcjonalności czy nowe rozwiązania.
To właśnie na ten obszar działań musisz zarezerwować część swoich funduszy. Jak jednak zorganizować sprawnie działający marketing? Książki marketingowe, które przygotowaliśmy, poprowadzą Cię przez meandry kampanii reklamowych i innych sposobów na promocję własnej oferty. To praktyczne poradniki, historie gwiazd biznesu i fachowa literatura. Marketing z takimi książkami będzie znacznie łatwiejszy!
Książki o strategii marketingowej – ta literatura to więcej niż podstawy
Myślisz, że dzięki internetowym kursom dogłębnie poznasz marketing? Dobra książka dla marketingowca da Ci więcej niż podcasty i nagrania. Tekst systematyzuje wiedzę, literatura pozwala na pogłębienie tematu. Książki o marketingu z oferty OSMPower to prawdziwe historie wzbogacone o teoretyczną podstawę i praktyczne wskazówki. Dzięki nim będziesz świadomie promował swoją firmę.
Praktyczne książki marketingowe w wykonaniu największych marek
Jeśli chcesz postawić na profesjonalny marketing, książka może podrzucić Ci kilka sprawdzonych rozwiązań. W tej branży warto bowiem czerpać z pomysłów najlepszych. Dzięki lekturze możesz skorzystać ze sprawdzonych wzorców lub kreatywnie przystosowywać je do profilu własnej działalności.
Tutaj znajdziesz prawdziwe historie przedsiębiorców i najsłynniejszych marek. Poznasz ich strategie marketingowe. Literatura tego typu może okazać się bardziej pomocna niż myślisz. Książka o marketingu to kopalnia ciekawostek i wskazówek.
Skuteczne książki o strategii marketingowej z praktycznymi poradami
Kolejną pozycję w Twojej prywatnej biblioteczce mogą stanowić praktyczne poradniki. Dzięki nim krok po kroku dowiesz się, jak radzić sobie z promocją konkretnych rodzajów produktów. Znajdziesz w nich praktyczne porady, jak prowadzić kryzysowy marketing. Książki o marketingu pomogą także z zagadnieniami związanymi z e-commerce, a nawet poprowadzą Cię przez proces zakładania czy optymalizacji sklepu internetowego.
Badania marketingowe – książki najwybitniejszych autorów
Książki o marketingu to obszar, w którym działa magia wielkich nazwisk. Dotyczy to nie tylko przypadków konkretnych firm czy postaci, które odniosły sukces, ale i nazwisk autorów publikacji. Dlatego w ofercie OSMPower znajdziesz pozycje napisane przez uznanych specjalistów.
Kto kreuje współczesny marketing? Książki takich autorów jak: Gary Vaynerchuk, Todd Henry czy Dan S. Kennedy to prace cenione na całym świecie. To konsultanci biznesowi, którzy regularnie udoskonalają strategie marketingowe. Książka choć jednego z nich powinna znaleźć się na półce każdego świadomego przedsiębiorcy.
Książki o marketingu – szeroki wybór na każdą kieszeń
Książka o marketingu może być świetnym punktem wyjścia do tradycyjnych kampanii reklamowych oraz działań w Internecie. Obie te kwestie powinna łączyć współczesna strategia marketingowa. Książka dla marketingowca będzie jednak również pomocna przy rozwiązywaniu praktycznych problemów.
Ofertę kierujemy do tych, którzy chcą zgłębić i zrozumieć marketing. Literatura fachowa dostępna na OSMPower to pozycje o content marketingu, social mediach, mailingu czy budowaniu tożsamości marki, ale także kompleksowe opracowania z „Biblią e-biznesu” na czele.
Książki dla marketingowca, które warto znać
Książki o marketingu oferują bezcenną wiedzę, która umożliwia marketingowcom zdobycie przewagi konkurencyjnej na rynku. Wśród nich szczególnie wyróżniają się książki Marcina Osmana. Autor promuje innowacyjne podejścia takie jak życie z „lekkim plecakiem”, co oznacza zminimalizowanie zbędnych działań i kosztów w strategiach marketingowych. Jego metody, jak bezkosztowy marketing czy ekonomia wdzięczności, pokazują, jak z sukcesem budować silne i trwałe relacje z klientami bez znacznych inwestycji finansowych.
Książki biznesowe OSMPower podkreślają również znaczenie walidacji każdego pomysłu przed jego wprowadzeniem oraz skuteczność content marketingu w budowaniu wartości marki. Te publikacje są kluczowym zasobem dla każdego profesjonalisty, który chce efektywnie łączyć kreatywne akcje sprzedażowo-marketingowe z solidnymi, opartymi na danych strategiami.
Bestsellerowe książki marketingowe
Marketingowe książki Garyego Vee stanowią istotne źródło wiedzy nie tylko dla przedsiębiorców i biznesmenów, ale dla każdego, kto chce osiągnąć sukces zawodowy i finansowy. Autor przekazuje wartościowe wskazówki, jak wykorzystać dostępne zasoby i kreatywność, aby wyróżnić się na rynku.
W ofercie OSMPower znajdziesz też książki o finansach i książki o start-upach, które uzupełniają tę wiedzę, pokazując, jak zarządzać kapitałem i innowacyjnie podejść do nowych przedsięwzięć. Vaynerchuk podkreśla znaczenie ciągłego uczenia się i adaptacji, co czyni jego książki nieocenionym zasobem dla każdego, kto dąży do rozwoju w dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu.
Jednocześnie starannie dobrana literatura marketingowa to szansa na skondensowaną wiedzę w przystępnej cenie. Poznaj najlepszych autorów i wybierz pozycję, która pomoże napędzić Twój biznes.