Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie - Artur Jabłoński
Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie - Artur Jabłoński
NOWE II wydanie książki "Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie" rozszerzone i zaktualizowane!
Nowa Książka "Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie" to przystępny, uporządkowany przewodnik po reklamach na Facebooku i Instagramie. Artur Jabłoński każdorazowo patrzy na konfigurację reklamy od strony technicznej, ale również strategicznej.
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne - Marty Cagan
Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne - Marty Cagan
Dzięki tej przystępnej, angażującej czytelnika publikacji stworzenie produktu wzbudzającego zachwyt użytkowników okaże się o wiele łatwiejsze.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Czwarta rewolucja przemysłowa - Klaus Schwab
Czwarta rewolucja przemysłowa - Klaus Schwab
Czwarta rewolucja przemysłowa - współistnienie technologii i społeczeństwa
Ta rewolucja, w sposób zasadniczy zmieni nasz sposób życia i pracy. Charakterystyczne dla niej nowe technologie, łączące świat fizyczny, cyfrowy i biologiczny, wpłyną na wszystkie dyscypliny nauki i gospodarki, na branże przemysłowe i na rządy, rzucą wręcz wyzwanie samemu pojmowaniu człowieczeństwa.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone - Dariusz Puzyrkiewicz
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone - Dariusz Puzyrkiewicz
Copywriter zawsze potrzebny - czyli jak tworzyć teksty skłaniające do nie tylko do czytania ale przede wszystkim do kupna :)
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Biblia e-biznesu 3.0 - red. Maciej Dutko, m.in. Marcin Osman, Kamila Kruk
Biblia e-biznesu 3.0 - red. Maciej Dutko, m.in. Marcin Osman, Kamila Kruk
Biblia e-biznesu 3.0 to III wydanie bestsellera. Biblia e-biznesu okrzyknięta nr 1 w 5 dni po premierze, a na liście bestsellerów utrzymywała się przez 2 lata od premiery. Biblia e-biznesu 2 Nowy Testament już na etapie przedsprzedaży dotarła do 2. miejsca listy bestsellerów!
Kilkudziesięciu autorów, a między nimi Kamila Kruk i Marcin Osman!
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Głośniej niż słowa - Todd Henry
Głośniej niż słowa - Todd Henry
To nie jest książka dla tych, którzy wolą stać w miejscu.
Jak wyróżnić się w hałaśliwym świecie, w którym każdy krzyczy o swoich usługach i produktach? Jak znaleźć pasję w swoim życiu i wykonywać pracę marzeń? Jak odcisnąć trwałe piętno w stale zmieniającym się świecie? Jak nadać znaczenie swoim działaniom?
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Wymyśl, sprzedaj, zarób! - Lori Greiner
Wymyśl, sprzedaj, zarób! - Lori Greiner
„Wymyśl, sprzedaj, zarób!” to idealny przewodnik dla tych, którzy marzą o stworzeniu nowych produktów i wprowadzeniu ich na rynek tak, by stały się hitem!
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Zapytaj Garyego - Gary Vaynerchuk
Zapytaj Garyego - Gary Vaynerchuk
"Zapytaj Garyego" to niesamowita książka Garyego Vaynerchuka, która pomoże Ci podjąć właściwe decyzje niezależnie czy zastanawiasz się nad otworzeniem swojej pierwszej firmy, czy chcesz wprowadzić nowy produkt na rynek lub myślisz jak znaleźć pracę w świece nowoczesnych mediów i marketingu.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Marketing - książki, które pomogą rozpędzić Twój biznes
Masz świetny pomysł na biznes? Szykujesz wprowadzenie nowych, rewolucyjnych produktów lub usług do swojej oferty? Bez względu na to, jak dobra i ciekawa jest Twoja idea, bez odpowiedniego marketingu nic nie zdziałasz. To on jest kluczem w dotarciu do klientów. Dopiero wtedy, kiedy przyciągniesz ich uwagę, ważną rolę zaczynają odgrywać praktyczne funkcjonalności czy nowe rozwiązania.
To właśnie na ten obszar działań musisz zarezerwować część swoich funduszy. Jak jednak zorganizować sprawnie działający marketing? Książki, które przygotowaliśmy, poprowadzą Cię przez meandry kampanii reklamowych i innych sposobów na promocję własnej oferty. To praktyczne poradniki, historie gwiazd biznesu i fachowa literatura. Marketing z takimi książkami będzie znacznie łatwiejszy!
Skuteczna strategia marketingowa. Literatura pomoże poznać coś więcej niż podstawy
Myślisz, że dzięki internetowym kursom dogłębnie poznasz marketing? Książka da Ci więcej niż podcasty i nagrania. Tekst systematyzuje wiedzę, literatura pozwala na pogłębienie tematu. Książki o marketingu z oferty OSMPower to prawdziwe historie wzbogacone o teoretyczną podstawę i praktyczne wskazówki. Dzięki nim będziesz świadomie promował swoją firmę.
Praktyczne książki - marketing w wykonaniu największych marek
Jeśli chcesz postawić na profesjonalny marketing, książka może podrzucić Ci kilka sprawdzonych rozwiązań. W tej branży warto bowiem czerpać z pomysłów najlepszych. Dzięki lekturze możesz skorzystać ze sprawdzonych wzorców lub kreatywnie przystosowywać je do profilu własnej działalności.
Tutaj znajdziesz prawdziwe historie przedsiębiorców i najsłynniejszych marek. Poznasz ich strategie marketingowe. Literatura tego typu może okazać się bardziej pomocna niż myślisz. Książka o marketingu to kopalnia ciekawostek i wskazówek.
Skuteczne strategie marketingowe - książki z praktycznymi poradami
Kolejną pozycję w Twojej prywatnej biblioteczce mogą stanowić praktyczne poradniki. Dzięki nim krok po kroku dowiesz się, jak radzić sobie z promocją konkretnych rodzajów produktów. Znajdziesz w nich praktyczne porady, jak prowadzić kryzysowy marketing. Książki pomogą także z zagadnieniami związanymi z e-commerce, a nawet poprowadzą Cię przez proces zakładania czy optymalizacji sklepu internetowego.
Badania marketingowe - książki najwybitniejszych autorów
Książki o marketingu to obszar, w którym działa magia wielkich nazwisk. Dotyczy to nie tylko przypadków konkretnych firm czy postaci, które odniosły sukces, ale i nazwisk autorów publikacji. Dlatego w ofercie OSMPower znajdziesz pozycje napisane przez uznanych specjalistów.
Kto kreuje współczesny marketing? Książki Gary’ego Vaynerchuka, Todda Henry’ego czy Dana S. Kennedy’ego to prace cenione na całym świecie. To konsultanci biznesowi, którzy regularnie udoskonalają strategie marketingowe. Książka choć jednego z nich powinna znaleźć się na półce każdego świadomego przedsiębiorcy.
Książki o marketingu - szeroki wybór na każdą kieszeń
Książka o marketingu może być świetnym punktem wyjścia do tradycyjnych kampanii reklamowych oraz działań w internecie. Obie te kwestie powinna łączyć współczesna strategia marketingowa. Książka będzie jednak również pomocna przy rozwiązywaniu praktycznych problemów.
Ofertę kierujemy do tych, którzy chcą zgłębić i zrozumieć marketing. Literatura fachowa dostępna na OSMPower to pozycje o content marketingu, social mediach, mailingu czy budowaniu tożsamości marki, ale także kompleksowe opracowania z “Biblią e-biznesu” na czele.
Jednocześnie starannie dobrana literatura marketingowa to szansa na skondensowaną wiedzę w przystępnej cenie. Poznaj najlepszych autorów i wybierz pozycję, która pomoże napędzić Twój biznes.