Książki o marketingu

Jak zbudowałem firmę. Prawdziwe historie przedsiębiorców - Guy Raz

Jak zbudowałem firmę. Prawdziwe historie przedsiębiorców - Guy Raz

Jak zbudowałem firmę. Prawdziwe historie przedsiębiorców - Guy Raz

Bezcenna wiedza i inspiracje płynące z rozmów z ponad dwustoma przedsiębiorcami z całego świata, którzy opowiadają o swoich porażkach i nauczkach oraz o tym co sprawiło, że osiągnęli sukces.

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 56,90 zł
szt.

Wojny biznesowe. Opowieści o rywalizacji najsłynniejszych marek na świecie - David Brown

Wojny biznesowe. Opowieści o rywalizacji najsłynniejszych marek na świecie - David Brown

Wojny biznesowe. Opowieści o rywalizacji najsłynniejszych marek na świecie - David Brown

Opowieści zawarte w Wojnach biznesowych ekscytują, ale jednocześnie dają bezcenne lekcje. Wnioski zawarte w książce i przydadzą się wszystkim: od freelancerów po dyrektorów międzynarodowych korporacji.

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 49,99 zł
szt.

Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne - Marty Cagan

Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne - Marty Cagan

Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne - Marty Cagan

Dzięki tej przystępnej, angażującej czytelnika publikacji stworzenie produktu wzbudzającego zachwyt użytkowników okaże się o wiele łatwiejsze.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 69,00 zł
szt.

Nie bój się błądzić. Tajemnice sukcesu Jeffa Bezosa - Jeff Bezos

Nie bój się błądzić. Tajemnice sukcesu Jeffa Bezosa - Jeff Bezos

Nie bój się błądzić. Tajemnice sukcesu Jeffa Bezosa - Jeff Bezos

Jeff Bezos uchyla rąbka tajemnicy swojego sukcesu, poruszając szereg tematów z zakresu biznesu i polityki publicznej – od innowacji i strategicznych decyzji, poprzez zarządzanie operacyjne firmą i zatrudnianie odpowiednich pracowników, aż po zmiany klimatyczne i przestrzeń kosmiczną. W książce znajdziemy też wnioski dotyczące tego, czego nauczyła nas pandemia Covid-19.

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 59,90 zł
szt.

Model StoryBrand - Donald Miller

Model StoryBrand - Donald Miller

Model StoryBrand - Donald Miller

Dzięki tej książce nauczysz się, jak opowiadać o swojej marce prosto i skutecznie, dzięki czemu potencjalni odbiorcy dostrzegą korzyści, jakie przyniesie im korzystanie z twoich produktów, pomysłów czy usług.

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 49,90 zł
szt.

To jest marketing! - Seth Godin

To jest marketing! - Seth Godin

To jest marketing! - Seth Godin

Niezależnie od tego, czy jesteś twórcą technologii, właścicielem małej firmy, czy częścią dużej korporacji, ani od tego, jaki produkt lub usługę sprzedajesz, ta książka pomoże ci zmienić sposób, w jaki są one prezentowane światu, aby w znaczący sposób nawiązać kontakt z osobami, które tego chcą.

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 49,90 zł
szt.

Psychologia sprzedaży - Brian Tracy

Psychologia sprzedaży - Brian Tracy

Psychologia sprzedaży - Brian Tracy

Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców na świecie. Jego seria audiobooków treningowych pod tytułem "The Psychology of Sales" jest najlepiej sprzedającym się programem szkoleń audio w historii sprzedaży. Książka "Psychologia sprzedaży" jest rozwinięciem klasycznego programu treningowego Briana Tracy. To lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 49,90 zł
szt.

Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone - Dariusz Puzyrkiewicz

Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone - Dariusz Puzyrkiewicz

Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone - Dariusz Puzyrkiewicz

Copywriter zawsze potrzebny - czyli jak tworzyć teksty skłaniające do nie tylko do czytania ale przede wszystkim do kupna :)

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 49,90 zł
szt.

Biblia e-biznesu 3.0 - red. Maciej Dutko, m.in. Marcin Osman, Kamila Kruk

Biblia e-biznesu 3.0 - red. Maciej Dutko, m.in. Marcin Osman, Kamila Kruk

Biblia e-biznesu 3.0 - red. Maciej Dutko, m.in. Marcin Osman, Kamila Kruk

Biblia e-biznesu 3.0 to III wydanie bestsellera. Biblia e-biznesu okrzyknięta nr 1 w 5 dni po premierze, a na liście bestsellerów utrzymywała się przez 2 lata od premiery. Biblia e-biznesu 2 Nowy Testament już na etapie przedsprzedaży dotarła do 2. miejsca listy bestsellerów!

Kilkudziesięciu autorów, a między nimi Kamila Kruk i Marcin Osman!

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 169,00 zł
szt.

Co chce wiedzieć klient - Marcus Sheridan

Co chce wiedzieć klient - Marcus Sheridan

Co chce wiedzieć klient - Marcus Sheridan

Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców. Dowiedz się, jak wpływać na decyzje zakupowe poprzez zrozumienie potrzeb klienta! 

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 49,90 zł
szt.
  • nowość

Głośniej niż słowa - Todd Henry

Głośniej niż słowa - Todd Henry

Głośniej niż słowa - Todd Henry

To nie jest książka dla tych, którzy wolą stać w miejscu.

Jak wyróżnić się w hałaśliwym świecie, w którym każdy krzyczy o swoich usługach i produktach? Jak znaleźć pasję w swoim życiu i wykonywać pracę marzeń? Jak odcisnąć trwałe piętno w stale zmieniającym się świecie? Jak nadać znaczenie swoim działaniom?

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 39,90 zł
szt.

Negocjacje z potworami - Igor Ryżow

Negocjacje z potworami - Igor Ryżow

Negocjacje z potworami - Igor Ryżow

Jak osiągnąć to, co chcemy negocjując z silniejszymi od siebie.

Wyjątkowe vademecum dla każdego: studenta, rodzica czy przedsiębiorcy.

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 39,99 zł
szt.

Marketing - książki, które pomogą rozpędzić Twój biznes

Masz świetny pomysł na biznes? Szykujesz wprowadzenie nowych, rewolucyjnych produktów lub usług do swojej oferty? Bez względu na to, jak dobra i ciekawa jest Twoja idea, bez odpowiedniego marketingu nic nie zdziałasz. To on jest kluczem w dotarciu do klientów. Dopiero wtedy, kiedy przyciągniesz ich uwagę, ważną rolę zaczynają odgrywać praktyczne funkcjonalności czy nowe rozwiązania.

To właśnie na ten obszar działań musisz zarezerwować część swoich funduszy. Jak jednak zorganizować sprawnie działający marketing? Książki, które przygotowaliśmy, poprowadzą Cię przez meandry kampanii reklamowych i innych sposobów na promocję własnej oferty. To praktyczne poradniki, historie gwiazd biznesu i fachowa literatura. Marketing z takimi książkami będzie znacznie łatwiejszy!

Skuteczna strategia marketingowa. Literatura pomoże poznać coś więcej niż podstawy

Myślisz, że dzięki internetowym kursom dogłębnie poznasz marketing? Książka da Ci więcej niż podcasty i nagrania. Tekst systematyzuje wiedzę, literatura pozwala na pogłębienie tematu. Książki o marketingu z oferty OSMPower to prawdziwe historie wzbogacone o teoretyczną podstawę i praktyczne wskazówki. Dzięki nim będziesz świadomie promował swoją firmę.

Praktyczne książki - marketing w wykonaniu największych marek

Jeśli chcesz postawić na profesjonalny marketing, książka może podrzucić Ci kilka sprawdzonych rozwiązań. W tej branży warto bowiem czerpać z pomysłów najlepszych. Dzięki lekturze możesz skorzystać ze sprawdzonych wzorców lub kreatywnie przystosowywać je do profilu własnej działalności.

Tutaj znajdziesz prawdziwe historie przedsiębiorców i najsłynniejszych marek. Poznasz ich strategie marketingowe. Literatura tego typu może okazać się bardziej pomocna niż myślisz. Książka o marketingu to kopalnia ciekawostek i wskazówek.

Skuteczne strategie marketingowe - książki z praktycznymi poradami

Kolejną pozycję w Twojej prywatnej biblioteczce mogą stanowić praktyczne poradniki. Dzięki nim krok po kroku dowiesz się, jak radzić sobie z promocją konkretnych rodzajów produktów. Znajdziesz w nich praktyczne porady, jak prowadzić kryzysowy marketing. Książki pomogą także z zagadnieniami związanymi z e-commerce, a nawet poprowadzą Cię przez proces zakładania czy optymalizacji sklepu internetowego.

Badania marketingowe - książki najwybitniejszych autorów

Książki o marketingu to obszar, w którym działa magia wielkich nazwisk. Dotyczy to nie tylko przypadków konkretnych firm czy postaci, które odniosły sukces, ale i nazwisk autorów publikacji. Dlatego w ofercie OSMPower znajdziesz pozycje napisane przez uznanych specjalistów.

Kto kreuje współczesny marketing? Książki Gary’ego Vaynerchuka, Todda Henry’ego czy Dana S. Kennedy’ego to prace cenione na całym świecie. To konsultanci biznesowi, którzy regularnie udoskonalają strategie marketingowe. Książka choć jednego z nich powinna znaleźć się na półce każdego świadomego przedsiębiorcy.

Książki o marketingu - szeroki wybór na każdą kieszeń

Książka o marketingu może być świetnym punktem wyjścia do tradycyjnych kampanii reklamowych oraz działań w internecie. Obie te kwestie powinna łączyć współczesna strategia marketingowa. Książka będzie jednak również pomocna przy rozwiązywaniu praktycznych problemów.

Ofertę kierujemy do tych, którzy chcą zgłębić i zrozumieć marketing. Literatura fachowa dostępna na OSMPower to pozycje o content marketingu, social mediach, mailingu czy budowaniu tożsamości marki, ale także kompleksowe opracowania z “Biblią e-biznesu” na czele.

Jednocześnie starannie dobrana literatura marketingowa to szansa na skondensowaną wiedzę w przystępnej cenie. Poznaj najlepszych autorów i wybierz pozycję, która pomoże napędzić Twój biznes.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium