Książki o marketingu

Praktyczny poradnik networkingu (wyd. II roz.) - Grzegorz Turniak, Witold Antosiewicz

Praktyczny poradnik networkingu (wyd. II roz.) - Grzegorz Turniak, Witold Antosiewicz

Praktyczny poradnik networkingu (wyd. II roz.) - Grzegorz Turniak, Witold Antosiewicz

Networkera specjalistę można zatrudnić, lecz jego kompetencje to nie wiedza tajemna - sztuki budowania relacji można się także po prostu nauczyć! Najlepiej od specjalistów, którymi bez wątpienia są autorzy tej książki.

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 37,00 zł
szt.

Wizualna strona biznesu - Dan Roam

Wizualna strona biznesu - Dan Roam

Wizualna strona biznesu - Dan Roam

Jeśli chcesz nauczyć się rozrysowywać swoje myśli, jasno przedstawiać innym pomysły i rozwiązania problemów, ułatwiać zrozumienie skomplikowanych kwestii, sprzedawać dowolny produkt to koniecznie sięgnij po tę książkę.

Wizualny przekaz jest najszybciej przyswajany przez ludzki móz!

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 39,90 zł
szt.

Czwarta rewolucja przemysłowa - Klaus Schwab

Czwarta rewolucja przemysłowa - Klaus Schwab

Czwarta rewolucja przemysłowa - Klaus Schwab

Czwarta rewolucja przemysłowa - współistnienie technologii i społeczeństwa

Ta rewolucja, w sposób zasadniczy zmieni nasz sposób życia i pracy. Charakterystyczne dla niej nowe technologie, łączące świat fizyczny, cyfrowy i biologiczny, wpłyną na wszystkie dyscypliny nauki i gospodarki, na branże przemysłowe i na rządy, rzucą wręcz wyzwanie samemu pojmowaniu człowieczeństwa.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 44,90 zł
szt.

Model StoryBrand - Donald Miller

Model StoryBrand - Donald Miller

Model StoryBrand - Donald Miller

Dzięki tej książce nauczysz się, jak opowiadać o swojej marce prosto i skutecznie, dzięki czemu potencjalni odbiorcy dostrzegą korzyści, jakie przyniesie im korzystanie z twoich produktów, pomysłów czy usług.

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 49,90 zł
szt.

To jest marketing! - Seth Godin

To jest marketing! - Seth Godin

To jest marketing! - Seth Godin

Niezależnie od tego, czy jesteś twórcą technologii, właścicielem małej firmy, czy częścią dużej korporacji, ani od tego, jaki produkt lub usługę sprzedajesz, ta książka pomoże ci zmienić sposób, w jaki są one prezentowane światu, aby w znaczący sposób nawiązać kontakt z osobami, które tego chcą.

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 49,90 zł
szt.

Psychologia sprzedaży - Brian Tracy

Psychologia sprzedaży - Brian Tracy

Psychologia sprzedaży - Brian Tracy

Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców na świecie. Jego seria audiobooków treningowych pod tytułem "The Psychology of Sales" jest najlepiej sprzedającym się programem szkoleń audio w historii sprzedaży. Książka "Psychologia sprzedaży" jest rozwinięciem klasycznego programu treningowego Briana Tracy. To lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 49,90 zł
szt.

Co chce wiedzieć klient - Marcus Sheridan

Co chce wiedzieć klient - Marcus Sheridan

Co chce wiedzieć klient - Marcus Sheridan

Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców. Dowiedz się, jak wpływać na decyzje zakupowe poprzez zrozumienie potrzeb klienta! 

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 49,90 zł
szt.
  • nowość

Marketing - książki, które pomogą rozpędzić Twój biznes

Masz świetny pomysł na biznes? Szykujesz wprowadzenie nowych, rewolucyjnych produktów lub usług do swojej oferty? Bez względu na to, jak dobra i ciekawa jest Twoja idea, bez odpowiedniego marketingu nic nie zdziałasz. To on jest kluczem w dotarciu do klientów. Dopiero wtedy, kiedy przyciągniesz ich uwagę, ważną rolę zaczynają odgrywać praktyczne funkcjonalności czy nowe rozwiązania.

To właśnie na ten obszar działań musisz zarezerwować część swoich funduszy. Jak jednak zorganizować sprawnie działający marketing? Książki, które przygotowaliśmy, poprowadzą Cię przez meandry kampanii reklamowych i innych sposobów na promocję własnej oferty. To praktyczne poradniki, historie gwiazd biznesu i fachowa literatura. Marketing z takimi książkami będzie znacznie łatwiejszy!

Skuteczna strategia marketingowa. Literatura pomoże poznać coś więcej niż podstawy

Myślisz, że dzięki internetowym kursom dogłębnie poznasz marketing? Książka da Ci więcej niż podcasty i nagrania. Tekst systematyzuje wiedzę, literatura pozwala na pogłębienie tematu. Książki o marketingu z oferty OSMPower to prawdziwe historie wzbogacone o teoretyczną podstawę i praktyczne wskazówki. Dzięki nim będziesz świadomie promował swoją firmę.

Praktyczne książki - marketing w wykonaniu największych marek

Jeśli chcesz postawić na profesjonalny marketing, książka może podrzucić Ci kilka sprawdzonych rozwiązań. W tej branży warto bowiem czerpać z pomysłów najlepszych. Dzięki lekturze możesz skorzystać ze sprawdzonych wzorców lub kreatywnie przystosowywać je do profilu własnej działalności.

Tutaj znajdziesz prawdziwe historie przedsiębiorców i najsłynniejszych marek. Poznasz ich strategie marketingowe. Literatura tego typu może okazać się bardziej pomocna niż myślisz. Książka o marketingu to kopalnia ciekawostek i wskazówek.

Skuteczne strategie marketingowe - książki z praktycznymi poradami

Kolejną pozycję w Twojej prywatnej biblioteczce mogą stanowić praktyczne poradniki. Dzięki nim krok po kroku dowiesz się, jak radzić sobie z promocją konkretnych rodzajów produktów. Znajdziesz w nich praktyczne porady, jak prowadzić kryzysowy marketing. Książki pomogą także z zagadnieniami związanymi z e-commerce, a nawet poprowadzą Cię przez proces zakładania czy optymalizacji sklepu internetowego.

Badania marketingowe - książki najwybitniejszych autorów

Książki o marketingu to obszar, w którym działa magia wielkich nazwisk. Dotyczy to nie tylko przypadków konkretnych firm czy postaci, które odniosły sukces, ale i nazwisk autorów publikacji. Dlatego w ofercie OSMPower znajdziesz pozycje napisane przez uznanych specjalistów.

Kto kreuje współczesny marketing? Książki Gary’ego Vaynerchuka, Todda Henry’ego czy Dana S. Kennedy’ego to prace cenione na całym świecie. To konsultanci biznesowi, którzy regularnie udoskonalają strategie marketingowe. Książka choć jednego z nich powinna znaleźć się na półce każdego świadomego przedsiębiorcy.

Książki o marketingu - szeroki wybór na każdą kieszeń

Książka o marketingu może być świetnym punktem wyjścia do tradycyjnych kampanii reklamowych oraz działań w internecie. Obie te kwestie powinna łączyć współczesna strategia marketingowa. Książka będzie jednak również pomocna przy rozwiązywaniu praktycznych problemów.

Ofertę kierujemy do tych, którzy chcą zgłębić i zrozumieć marketing. Literatura fachowa dostępna na OSMPower to pozycje o content marketingu, social mediach, mailingu czy budowaniu tożsamości marki, ale także kompleksowe opracowania z “Biblią e-biznesu” na czele.

Jednocześnie starannie dobrana literatura marketingowa to szansa na skondensowaną wiedzę w przystępnej cenie. Poznaj najlepszych autorów i wybierz pozycję, która pomoże napędzić Twój biznes.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium