
Producent
Cena
-
od
do
Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach - Magdalena Pawłowska
Liderzy jedzą na końcu - Simon Sinek

Liderzy jedzą na końcu - Simon Sinek
Biologia mówi jasno: w chwili prawdy liderzy, którzy są gotowi jeść ostatni, zostaną wynagrodzeni głęboką lojalnością ze strony podwładnych, skutkiem czego podwładni będą dokładali wszelkich starań, aby realizować wizję liderów i dbać o interes firmy.
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Plan B. Otwórz się na nowe, lepsze perspektywy dla Twojego biznesu - John Mullins, Randy Komisar

Plan B. Otwórz się na nowe, lepsze perspektywy dla Twojego biznesu - John Mullins, Randy Komisar
Gdyby twórcy takich firm, jak Google, PayPal lub Starbucks, trzymali się swojego pierwotnego biznesplanu, prawdopodobnie nigdy byśmy o nich nie usłyszeli. Mówiąc krótko - otwórz się na plan B.
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
REMOTE. Pracuj zdalnie, biuro jest zbędne - Jason Fried, David Heinemeier Hansson

REMOTE. Pracuj zdalnie, biuro jest zbędne - Jason Fried, David Heinemeier Hansson
Praca zdalna jest jedną z obietnic przyszłości, które pojawiły się w konsekwencji burzliwego rozwoju technologii. Wydaje się jednak, że taka forma zatrudnienia nie jest dogodnym rozwiązaniem dla każdej firmy. Wielkie korporacje oparte na sztywnych strukturach i projektach wyliczonych co do godziny wyraźnie niechętnie sięgają po tę możliwość.
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Silne marki osobiste zmieniają świat - Agnieszka Walczak-Skałecka

Silne marki osobiste zmieniają świat - Agnieszka Walczak-Skałecka
Kto przychodzi Ci do głowy, kiedy ktoś pyta o przykład silnej marki osobistej? Michael Jordan, Madonna, Steve Jobs, Matka Teresa z Kalkuty? A może ktoś, kto nie jest rozpoznawalny na całym świecie? Może to Twój profesor, nauczycielka, lekarka czy sklepikarz? A Ty? Czy Ty jesteś silną marką osobistą?
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera - Alexander Osterwalder, Yves Pigneur

Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera - Alexander Osterwalder, Yves Pigneur
470 menedżerów i specjalistów z 45 krajów, dla których wymyślanie i wdrażanie innowacji to chleb powszedni, pokaże Ci, że ten z pozoru niejasny proces można skutecznie usystematyzować!
Dostępność: brak towaru
Zaczynaj od dlaczego - Simon Sinek

Zaczynaj od dlaczego - Simon Sinek
Każdy człowiek i każda organizacja mogą wyjaśnić CO robią. Niektórzy z nas potrafią pokazać CZYM różnią się od innych. Jednak tylko nieliczni są w stanie są w stanie jasno wyartykułować DLACZEGO robią to co robią. DLACZEGO nie ma nic wspólnego z zyskami i finansami. DLACZEGO jest tym co inspiruje Ciebie i Twoje otoczenie.
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
10-procentowy przedsiębiorca - Patrick J. McGinnis

10-procentowy przedsiębiorca - Patrick J. McGinnis
W książce „10%-procentowy przedsiębiorca” Patrick McGinnis pokazuje jak, inwestując tylko 10% swojego czasu i zasobów, możesz stać się przedsiębiorcą bez utraty stałej wypłaty.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Jak wynagradzać pracowników w start-upach i małych firmach - Piotr Sedlak

Jak wynagradzać pracowników w start-upach i małych firmach - Piotr Sedlak
Jak wynagradzać pracowników w start-upach i małych firmach. Wskazówki dla przedsiębiorców zarządzających małym zespołem. To kompendium stworzone przez praktyka biznesu.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka - Ekaterina Walter

Jeśli masz firmę lub właśnie ją zakładasz, jeśli pracujesz zawodowo i pniesz się po szczeblach kariery, jeżeli pociąga Cię podejmowanie śmiałych decyzji biznesowych i wywieranie rzeczywistego wpływu na działalność firmy, nadszedł wreszcie czas, żebyś przeszedł do ofensywy.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Netflix. To się nigdy nie uda - Marc Randolph

Netflix. To się nigdy nie uda - Marc Randolph
Idea, wiara i przekonanie. Opowieść o tym, jak powstawał Netflix.
Założyciel Netflixa opowiada o początkach firmy, która dziś wyceniana jest na blisko 200 miliardów dolarów.
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Przejażdżka życia. Czego nauczyłem się jako CEO The Walt Disney Company - Robert Iger

Przejażdżka życia. Czego nauczyłem się jako CEO The Walt Disney Company - Robert Iger
Książka człowieka, który przez kilkanaście lat stał na czele największego medialnego koncernu na świecie - The Walt Disney Company. Dzięki niemu Disney to największy i najbardziej szanowany koncern medialny na świecie.
W tej książce Iger dzieli się lekcjami, które odebrał podczas kierowania Disneyem i zarządzania grupą 200 tysięcy pracowników, a także opowiada o niezbędnych cechach dobrego przywódcy: optymizmie, odwadze, stanowczości i bezstronności.
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny