Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż - Robert Zych (OSTATNI EGZ)

Dostępność: brak towaru
69.90
Cena: 69,90 zł 69.90
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 4.5
Producent: Helion
Kod produktu: 9788328307131
Pin It

Opis

Jesteś liderem? Pokonaj wyzwania!

Ta książka to poradnik dla lidera. Pomoże Ci zbudować dobre relacje z zespołem — tak, by rósł i rozkwitał, a nie grzązł we wzajemnych pretensjach, animozjach i chorej rywalizacji. Zobaczysz też, jak stosować szeroko omówioną w tej książce strategię opartą na typologii, która pozwoli Ci wypracować najlepsze podejście do każdego z charakterologicznych typów sprzedawcy.


Powiedzmy, że jesteś naprawdę dobrym sprzedawcą, jednym z „młodych gniewnych” zespołu handlowców w Twojej firmie. Masz sukcesy, słupki idą w górę, koledzy Cię lubią, szef docenia, klienci powracają. Nagle – awansujesz. Zostajesz szefem tych, z którymi do tej pory przyjacielsko rywalizowałeś o wyniki sprzedaży. Stajesz się formalnym (albo nawet nieformalnym) liderem sprzedaży. W teorii. Ponieważ praktyka jest inna. W praktyce dobry handlowiec niekoniecznie od razu stanie się dobrym szefem handlowców. Jednak, choć samotnie awansowany, nie jesteś sam. W podobnej Tobie sytuacji było wcześniej wielu innych. Także autor tej książki – doświadczony lider sprzedaży i trener liderów.



Z czym masz największy problem, jako świeżo upieczony lider?

  • Nie możesz się zdecydować, jakim być szefem – demokratą, czy despotą?
  • Próbujesz pogodzić ze sobą interesy pracowników w różnym wieku?
  • Chciałbyś nauczyć się skuteczniej motywować pracowników? Dodajmy – bardzo różnych pracowników?
  • Prowadzić efektywniejsze meetingi handlowe?
  • Masz w zespole osobę, która wciąż próbuje podważać Twój autorytet?
  • A może jeden z handlowców unika pracy, jednak to Twój najlepszy kumpel i nie masz serca do tego, by go skutecznie upomnieć?
  • Albo – nie daj Boże! - wyniki sprzedaży spadają, a Ty wciąż zastanawiasz się, jak je poprawić, nie wprowadzając przy tym systemu restrykcyjnych kontroli?

Teoria i praktyka w jednym!

Jak widzisz, problemy nowych liderów sprzedaży, są powtarzalne. Na szczęście także rozwiązywalne. Przekonasz się o tym, zagłębiając się w niniejszą książkę.
 

  • Wspieraj swój zespół
  • Zbuduj autorytet lidera
  • Motywuj sprzedawców
  • Ucz się na przykładach z polskiego rynku

 

Dane techniczne

Rok wydania 2015
Wydawnictwo Helion
Oprawa Twarda
Stron 280

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (2)

5 grudnia 2018

Świetna, wręcz kultowa książka, która powinna być lekturą obowiązkową wszystkich studiów z zakresu zarządzania i marketingu. Naprawdę godna polecenia pozycja dla wszystkich, którzy zajmują się sprzedażą.

2 stycznia 2019

Bardzo interesująca książka. Porusza tematy bliskie każdemu menadżerowi. Polecam, bo sama korzystam z porad na co dzień.

Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium