Marketing 5.0. Technologie Next Tech - Philip Kotler
Opis
Potencjał, który zapewni firmie przewagę rynkową
"Marketing 5.0 Technologie Next Tech" to książka dla nowoczesnych managerów i marketerów dotycząca nowych technologii i narzędzi wykorzystywanych w marketingu.
Autorzy przedstawiają czytelnikom najnowsze trendy i techniki marketingowe, w tym:
- sztuczną inteligencję,
- machine learning,
- wirtualną i rozszerzoną rzeczywistość,
- robotykę,
- analizę danych i wiele innych.
Książka składa się z trzech części. Pierwsza z nich to analiza zmian pokoleniowych i tego, jak wpłynęły na zachowanie konsumenckie. Autorzy zastanawiają się, w jaki sposób pokonać podziały społeczne, wynikające chociażby z nierówności ekonomicznej oraz sporów politycznych, aby móc dotrzeć do całego rynku. Część druga zajmuje się nowymi kierunkami strategicznymi obranymi przez firmy na całym świecie, a także wyjaśnia, jak podejść do nowych modeli biznesowych, które stały się charakterystyczne dla współczesnego otoczenia biznesowego. Wreszcie część trzecia zagłębia się w realia szybko rozwijającej się technologii w kontekście sztucznej inteligencji, wszechobecnych czujników, rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej, a także Internetu rzeczy oraz Blockchain.
Marketing w erze cyfrowej
Każdy rozdział zawiera praktyczne wskazówki dotyczące wykorzystania nowych technologii w celu zwiększenia skuteczności marketingowej i uzyskania przewagi konkurencyjnej. Autor wyjaśnia także, jak wykorzystać nowe technologie do osiągnięcia lepszych wyników i jak zoptymalizować koszty. Książka jest doskonałym uzupełnieniem dla każdego marketera, który chce wykorzystać najnowsze technologie do skutecznego zarządzania swoim biznesem.
Dane techniczne
Rok wydania | 2021 |
Wydawnictwo | MT Biznes |
Oprawa | Miękka ze skrzydełkami |
Stron | 236 |