Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej - Miles Young

Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej - Miles Young
  • nowość
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 79,00 zł 79.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Arkady
Kod produktu: 9788321350660
Pin It

Opis

David Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najbardziej wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseler "Ogilvy o reklamie" podawał konkretne, rzeczowe rady pracownikom marketingu, PR, reklamy i branż pokrewnych, którzy chcieli odnosić większe sukcesy. Stał się w istocie branżowym podręcznikiem.


Coraz szybsze tempo zmian zachodzących w epoce cyfrowej stawia agencjom reklamowym i ich klientom liczne nowe wymagania, a zarazem stwarza nowe okazje. Miles Young, wykorzystując doświadczenia zdobyte w czasie długiej i pełnej sukcesów pracy w agencji reklamowej Ogilvy & Mather, napisał ten bardzo potrzebny podręcznik, w którym przedstawia elementarne prawdy, wydobyte kosztem wielkich starań z „szumu” cyfrowego.

 

Rozważania, poparte wynikami najnowszych badań naukowych oraz zilustrowane studiami przypadków najlepszych kampanii reklamowych, zawierają praktyczne rady dla wszystkich, którzy zamierzają podjąć pracę w reklamie albo już w niej pracują.

 

Wszechstronna tematyka książki obejmuje następujące zagadnienia:

  • ZACHOWANIE SIĘ MARKI W NOWYM PEJZAŻU CYFROWYM
  • ZNACZENIE EKOSYSTEMU CYFROWEGO
  • TWORZENIE INTELIGENTNYCH TREŚCI, KTÓRE ANGAŻUJĄ ODBIORCĘ
  • TRZY POLA BITWY – MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE, MOBILNOŚĆ I CIĄGŁOŚĆ HANDLU
  • ZALEŻNOŚCI MIĘDZY MARKAMI, NASTAWIENIEM SPOŁECZNYM A SPOŁECZEŃSTWEM
  • OKIEŁZNANIE MOCY TECHNOLOGII TWÓRCZYCH
  • PRZYDATNOŚĆ DUŻYCH ZBIORÓW DANYCH
  • INTERNET A RYNKI WSCHODZĄCE

Dane techniczne

Rok wydania 2018
Wydawnictwo Arkady
Autor książki Miles Young
Oprawa Twarda
Stron 288

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl