
Producent
Cena
-
od
do
![]() |
Artur Jabłoński - CEO agencji digitalk, wyspecjalizowanej w działaniach w mediach społecznościowych i w reklamach PPC (Google Ads, social media ads). Pracował m.in. dla firm: Ergo Hestia, Oferteo, Wydawnictwo Znak, Otomoto, Otodom, Neuca, Sphinx oraz dla województw pomorskiego i kujawsko-pomorskiego czy Instytutu Matki i Dziecka. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji, przez MŚP, po instytucje kultury czy urzędy. |
Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie - Artur Jabłoński

Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie - Artur Jabłoński
NOWE II wydanie książki "Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie" rozszerzone i zaktualizowane!
Nowa Książka "Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie" to przystępny, uporządkowany przewodnik po reklamach na Facebooku i Instagramie. Artur Jabłoński każdorazowo patrzy na konfigurację reklamy od strony technicznej, ale również strategicznej.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny