Producent
- 3 kolory mózgu (1)
- 4 RESULTS (2)
- Agora (3)
- Akademia Rekomendacji (2)
- Aktywa (8)
- Arkadiusz Błażyca (1)
- Bernardinum (1)
- BookEdit (3)
- BookEdit (1)
- Concret (5)
- Czarna Owca (1)
- Daniel Siwiec (3)
- Dawid Piątkowski (5)
- Dewelopuj (1)
- DO IT NOW (1)
- Dom Wydawniczy PWN (1)
- eKomercyjnie (1)
- Evergreen (1)
- Feeria (1)
- Fijorr (3)
- Freedom Publishing (4)
- GALAKTYKA (26)
- Grascare (1)
- Grupa Marketer (1)
- Grupa wydawnicza Relacja (1)
- GVG Estates (2)
- Heksagon (15)
- Helion (20)
- IMKER (6)
- Infomedia grup (1)
- Insignis (2)
- Insignis (2)
- Instytut Carla Mengera (1)
- Instytut Praktycznej Edukacji (1)
- Inventity (1)
- KOS (11)
- Księgi Barneja (1)
- Laurum (1)
- Lech Kaniuk (2)
- Marginesy (1)
- Media Rodzina (3)
- Michał Sobiech (1)
- MilewskiPartnerzy (1)
- Mind&Dream (9)
- Monika Sałapat (2)
- MT Biznes (27)
- Onepress (16)
- OSM Consult (10)
- OSMpower (58)
- Otwarte (3)
- Pascal (4)
- Pokochaj Pieniądze (2)
- Poligraf (1)
- Prószyński i S-Ka (1)
- REBIS (7)
- Robert Chuchro (1)
- Rowińska Business Coaching (1)
- RTCK (1)
- Sebastian Kotow (1)
- Sensus (4)
- Sine Qua Non (12)
- Słowa i Myśli (1)
- Smart Books (25)
- Softway (1)
- Studio Astropsychologii (4)
- StudioEMKA (17)
- Świat Książki (2)
- Valerjan Romanovski (1)
- Vexigo (1)
- WENA (1)
- WINGS OF MIND (5)
- Wydawnictwo Kobiece (3)
- Wydawnictwo Tabula Rasa (5)
- Wydawnictwo Vital (13)
- Złote Myśli (2)
- Znak (4)
- Znak Koncept (1)
- Zysk i s-ka (4)
- Życie to sprzedaż (1)
Cena
-
od
do
Manifest motywacji - Brendon Burchard
Manifest motywacji - Brendon Burchard
„Manifest motywacji” to elokwentne, inspirujące, płomienne wezwanie do upominania się o własną, osobistą moc. Światowej sławy trener Brendon Burchard tłumaczy w tej książce, że podstawowym czynnikiem motywującym ludzkość do działania jest dążenie do poszerzania granic wolności osobistej.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić - Michael Gerber
Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić - Michael Gerber
Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z powodzeniem prowadzić firmę wykonującą tę pracę. Ten fenomenalny bestseller rozwiewa powszechny mit o zakładaniu działalności gospodarczej.
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Narzędzia tytanów - Tim Ferriss
Narzędzia tytanów - Tim Ferriss
Przez ostatnie dwa lata autor bestsellerów „New York Timesa” Tim Ferriss poznawał zwyczaje i narzędzia ludzi sukcesu z całego świata. Ta książka to ich zbiór!
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Plemię Mentorów - Tim Ferriss
Chcąc znaleźć najlepszych mentorów dla siebie, autor czterech bestsellerów, Tim Ferriss, przepytał ponad stu ekspertów z różnych dziedzin, którzy mogliby pomóc jemu oraz tobie w poszukiwaniu właściwego kursu w życiu. Zapisując doświadczenia tych osób w postaci krótkich, ale treściwych profili, Tim dzieli się z czytelnikami ich przepisami na sukces, szczęście, sens życia i inne ważne rzeczy.
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Remonty. Podręcznik Inwestora - Jeremiasz Gorzędowski, Izabela Hryniewicz
Remonty. Podręcznik Inwestora - Jeremiasz Gorzędowski, Izabela Hryniewicz
Poradnik powstał na bazie wieloletnich i bogatych doświadczeń autorów, starali się to opisać w jak najbardziej przystępny i ciekawy sposób.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Świadome życie - John C. Maxwell
Świadome życie - John C. Maxwell
Każdy pragnie, by jego życie miało znaczenie.
Prawdopodobnie chcesz czynić dobro, być pożytecznym, uczynić coś szlachetnego i znaczącego. Wątpisz, że to wszystko jest w twoim zasięgu? Czy uważasz, że aby zrobić coś pozytywnego dla świata, musisz osiągnąć określony wiek, mieć sporo pieniędzy, sławę czy wpaść na doskonały pomysł?
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Taka praca nie ma sensu - Tony Schwartz
Taka praca nie ma sensu - Tony Schwartz
"Taka praca nie ma sensu czyli jak zarządzać swoją energią" należy do tych nielicznych książek, które mają moc dogłębnego zmieniania naszego życia zawodowego i osobistego.
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Twarze polskiego biznesu. Rozmowy przy kawie - Joanna Rubin
Twarze polskiego biznesu. Rozmowy przy kawie - Joanna Rubin
Pasja to dobry przepis na życie, ale to nie jest książka o złotych receptach na sukces.
Blogerka Joanna Rubin zaprosiła do rozmowy przy kawie ulubionych liderów polskiego biznesu.
Każdy z bohaterów książki odkrył w sobie talent i pasję, motywację do działania, cel do którego zmierza i zdefiniował swoją misję, którą realizuje w biznesie. Jednak motywem przewodnim publikacji jest to, że wszyscy się możemy od siebie uczyć, a wiedza jest na wyciągnięcie ręki i warto się nią dzielić.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Zero to One. Notatki o start-upach, czyli jak budować przyszłość - Peter Thiel
Zero to One. Notatki o start-upach, czyli jak budować przyszłość - Peter Thiel
Czyli dlaczego lepiej tworzyć, niż kopiować.
Zero to One jest książką, wynikającą z doświadczeń autora, o tym, jak budować firmy oparte na zupełnie nowych pomysłach, jak zamiast powielać w nieskończoność istniejące rozwiązania, tworzyć coś z niczego, przechodzić od zera do jednego.
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Szef wymagający i wyrozumiały - Kim Scott
Szef wymagający i wyrozumiały - Kim Scott
Jak skutecznie zarządzać, nie tracąc ludzkiego oblicza. Kim Scott cieszy się zasłużoną reputacją doskonałej szefowej, z której opinią liczy się każdy dyrektor generalny.
Bestseller „New York Timesa” i „Wall Street Journal”
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Współpraca z firmą zarządzającą najmem - pod red. Grzegorza Krajewskiego
Współpraca z firmą zarządzającą najmem - pod red. Grzegorza Krajewskiego
Wiedza i pomoc ekspertów, którzy na co dzień walczą o pasywny dochód dla właścicieli mieszkań na wynajem.
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Co chce wiedzieć klient - Marcus Sheridan
Co chce wiedzieć klient - Marcus Sheridan
Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców. Dowiedz się, jak wpływać na decyzje zakupowe poprzez zrozumienie potrzeb klienta!
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny