Producent
- 3 kolory mózgu (1)
- 4 RESULTS (2)
- Agora (3)
- Akademia Rekomendacji (2)
- Aktywa (8)
- Arkadiusz Błażyca (1)
- Bernardinum (1)
- BookEdit (3)
- BookEdit (1)
- Concret (5)
- Czarna Owca (1)
- Daniel Siwiec (3)
- Dawid Piątkowski (5)
- Dewelopuj (1)
- DO IT NOW (1)
- Dom Wydawniczy PWN (1)
- eKomercyjnie (1)
- Evergreen (1)
- Feeria (1)
- Fijorr (3)
- Freedom Publishing (4)
- GALAKTYKA (26)
- Grascare (1)
- Grupa Marketer (1)
- Grupa wydawnicza Relacja (1)
- GVG Estates (2)
- Heksagon (15)
- Helion (20)
- IMKER (6)
- Infomedia grup (1)
- Insignis (2)
- Insignis (2)
- Instytut Carla Mengera (1)
- Instytut Praktycznej Edukacji (1)
- Inventity (1)
- KOS (11)
- Księgi Barneja (1)
- Laurum (1)
- Lech Kaniuk (2)
- Marginesy (1)
- Media Rodzina (3)
- Michał Sobiech (1)
- MilewskiPartnerzy (1)
- Mind&Dream (9)
- Monika Sałapat (2)
- MT Biznes (27)
- Onepress (16)
- OSM Consult (10)
- OSMpower (60)
- Otwarte (3)
- Pascal (4)
- Pokochaj Pieniądze (2)
- Poligraf (1)
- Pracownia Książki Katarzyna Buk 27 Pixeli (1)
- Prószyński i S-Ka (1)
- REBIS (7)
- Robert Chuchro (1)
- Rowińska Business Coaching (1)
- RTCK (1)
- Sebastian Kotow (1)
- Sensus (4)
- Sine Qua Non (12)
- Słowa i Myśli (1)
- Smart Books (25)
- Softway (1)
- Studio Astropsychologii (4)
- StudioEMKA (17)
- Świat Książki (2)
- Valerjan Romanovski (1)
- Vexigo (1)
- WENA (1)
- WINGS OF MIND (5)
- Wydawnictwo Kobiece (3)
- Wydawnictwo Tabula Rasa (5)
- Wydawnictwo Vital (13)
- Złote Myśli (2)
- Znak (4)
- Znak Koncept (1)
- Zysk i s-ka (4)
- Życie to sprzedaż (1)
Cena
-
od
do
Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera - Alexander Osterwalder, Yves Pigneur
Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera - Alexander Osterwalder, Yves Pigneur
470 menedżerów i specjalistów z 45 krajów, dla których wymyślanie i wdrażanie innowacji to chleb powszedni, pokaże Ci, że ten z pozoru niejasny proces można skutecznie usystematyzować!
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Biblia handlowca (Wydanie III) - Jeffrey Gitomer
Biblia handlowca (Wydanie III) - Jeffrey Gitomer
Jeffrey Gitomer jest jedną z tych zadziwiających osób, którym udało się wejść na szczyt bez stosowania różnych brudnych sztuczek. Od lat tłumaczy, że klient w oczach sprzedawcy powinien być najcenniejszym, najbardziej godnym szacunku partnerem, a nie frajerem do oskubania.
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Liderzy. Ośmioro niekonwencjonalnych dyrektorów wielkich firm i ich recepta na sukces - William N. Thorndike, Jr.
Biblia e-biznesu 3.0 - red. Maciej Dutko, m.in. Marcin Osman, Kamila Kruk
Biblia e-biznesu 3.0 - red. Maciej Dutko, m.in. Marcin Osman, Kamila Kruk
Biblia e-biznesu 3.0 to III wydanie bestsellera. Biblia e-biznesu okrzyknięta nr 1 w 5 dni po premierze, a na liście bestsellerów utrzymywała się przez 2 lata od premiery. Biblia e-biznesu 2 Nowy Testament już na etapie przedsprzedaży dotarła do 2. miejsca listy bestsellerów!
Kilkudziesięciu autorów, a między nimi Kamila Kruk i Marcin Osman!
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny