Bestsellery
- Nagranie VOD - SZKOLENIE: Zarabiaj na swoich Social Mediach - Marcin Osman
- Metoda Wima Hofa. Aktywuj pełnię swojego potencjału - Wim Hof
- Jak zdobyć bogactwo - Felix Dennis
- Nieustępliwy - Tim S. Grover
- Przebij Się! - Gary Vaynerchuk
- SPRZEDAŻ. Jak sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu – Fredrik Eklund

Producent
Cena
-
od
do
Philip Kotler - Lider myśli marketingowej, profesor marketingu międzynarodowego i autor książek. Profesor Kotler doradzał takim firmom jak IBM, General Electric, AT&T, Honeywell, Bank of America i Merck. Dużo podróżuje po Europie, Azji i Ameryce Południowej, doradzając wielu firmom i wygłaszając wykłady. |
Marketing 5.0. Technologie Next Tech - Philip Kotler

Marketing 5.0. Technologie Next Tech - Philip Kotler
Książka Marketing 5.0. Technologie Next Tech to doskonałe źródło informacji na temat najnowszych technologii i trendów w marketingu. Autor ujawnia w niej wszystkie najbardziej aktualne informacje i narzędzia, które pomogą w wykorzystaniu nowych technologii do budowania doskonałej strategii marketingowej.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Philip Kotler jest profesorem marketingu międzynarodowego w J. L. Kellog Graduate School of Management, uczelni działającej przy Northwestern University w Evanstone w stanie Illinois. Szkoła ta sześciokrotnie zwyciężyła w przeprowadzanym przez Business Week konkursie na najlepszą uczelnię biznesową w Stanach Zjednoczonych. Jest również uważana za najlepszą szkołę marketingu, w dużej mierze dzięki wieloletniej działalności Philipa Kotlera.
Kotler został pierwszym laureatem przyznawanej przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu (AMA) nagrody za wybitną działalność edukacyjną w dziedzinie marketingu. Europejskie Stowarzyszenie Konsultantów Marketingowych i Trenerów Kadry Sprzedażowej uhonorowało go nagrodą za wybitne osiągnięcia w dziedzinie marketingu, a członkowie AMA nadali mu tytuł lidera myśli marketingowej.
Profesor Kotler doradzał takim firmom jak IBM, General Electric, AT&T, Honeywell, Bank of America i Merck. Jest autorem kilku. Dużo podróżuje po Europie, Azji i Ameryce Południowej, doradzając wielu firmom i wygłaszając wykłady.