Praktyczny poradnik networkingu (wyd. II roz.) - Grzegorz Turniak, Witold Antosiewicz

Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 37,00 zł 37.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Onepress
Kod produktu: 9788328324633
Pin It

Opis

Biznes międzyludzkich relacji

Otaczająca nas zewsząd technologia umożliwia zminimalizowanie osobistego udziału człowieka w różnego typu aktywnościach zawodowych. Wiele spraw załatwianych jest automatycznie albo bez konieczności spotykania się - wystarczą suche, zdawkowe maile. Wydawałoby się, że ten trend skutkować będzie utratą atrakcyjności "biznesu relacji". Tymczasem dzieje się inaczej. Zainteresowanie networkingiem rośnie. Umiejętność utrzymywania ożywionych i autentycznych międzyludzkich kontaktów staje się w przestrzeni zawodowej wartością dodaną. W efekcie coraz większe jest także rynkowe zapotrzebowanie na specjalistów w tej dziedzinie.

Kim więc jest sprawny networker?

To osoba, która posiada wiedzę i umiejętnie buduje obustronnie korzystne, funkcjonujące relacje, które przyspieszają realizację zawodowych celów w określonym czasie. Wsparcie takiej osoby może przybierać różne formy - od prowadzenia sesji networkingowych na specjalnych konferencjach, szkoleń personelu z zakresu budowania relacji, mentoringu i coachingingu w obszarze networkingu, po wdrażanie w firmie systemu sprzedaży opartego na rekomendacjach. Można zatrudnić takiego specjalistę, ale umiejętność budowania relacji można również po prostu nauczyć się! Najlepiej uczyć się od ekspertów, którymi bez wątpienia są autorzy tej książki.

Co mówią o książce inni:


Dla sukcesu w biznesie - i życiu w ogóle - potrzeba wiedzy, talentu, intuicji, szczęścia. Ale przede wszystkim potrzeba umiejętności współdziałania z ludźmi: partnerami, klientami, nawet przeciwnikami. Ta książka to praktyczny poradnik, jak organizować takie współdziałanie.

- prof. Witold Orłowski, Ekonomista, Rektor Akademii Finansów i Biznesu Vistula


Jeśli dopiero poznajesz podstawy networkingu, ta książka da Ci solidne podstawy. Jeśli doskonalisz swoje umiejętności i zamierzasz wreszcie zacząć na nich zarabiać, znajdziesz w tej książce doskonałe źródło użytecznych porad. Zwięzły i prawdziwie praktyczny przewodnik dla każdego, kto chciałby nawiązać i utrzymać długoterminowe relacje biznesowe.

- Ivan Misner, założyciel BNI


Networking jest jedną z najważniejszych umiejętności biznesowych. Ta książka to kompletny przewodnik, jak zostać świetnym networkerem i rozwinąć swoją działalność dzięki wsparciu innych ludzi. Musisz ją przeczytać!

- Brian Tracy, pisarz i mówca motywacyjny z dziedziny rozwoju osobistego i sprzedaży


Kiedyś warunkiem sukcesu pracownika była dobra specjalizacja, a menedżera - zarządzanie zespołem. Dziś i jutro te kompetencje nie wystarczą - świat oczekuje od nas zarządzania relacjami i budowania sieci kontaktów, osobistego i zawodowego kapitału społecznego. Z tej książki dowiadujemy się, jak to dobrze robić. To jedyna taka publikacja na naszym rynku, lektura obowiązkowa dla wszystkich, którzy chcą odnosić zawodowe i życiowe sukcesy!

Jacek Santorski, Profesor honorowy Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej, prowadzi Akademię Psychologii Przywództwa


Tę książkę mogę nazwać "wszechstronną". Czytasz o networkingu, ale mimochodem zdobywasz wiedzę z dziedzin psychologii społecznej, doradztwa zawodowego, zarządzania, rozwoju biznesowego i planowania. Autorzy, pisząc o swojej pasji, wskazują nowe tereny działań, inspirują, pomagają wytyczyć drogę do długofalowego sukcesu, a nade wszystko pozwalają docenić wagę relacji interpersonalnych. Co ważne, nie ma tu żadnych eksperymentów, a wyłącznie sprawdzone strategie. Gorąco polecam. 

- Krzysztof Sadecki, Redaktor naczelny "Businessman Today", finansista i analityk biznesowy


 

Dane techniczne

Rok wydania 2018
Wydawnictwo Onepress
Oprawa Miękka
Stron 160

Produkty powiązane

Wybrane dla Ciebie
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium