Prognozuj - kto kliknie, kupi, skłamie lub umrze - Eric Siegel

Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 54,90 zł 54.90
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: MT Biznes
Kod produktu: 9788380872585
Pin It

Opis

PRZETŁUMACZONA NA 9 JĘZYKÓW
WYKORZYSTYWANA W PONAD 30 UNIWERSYTETACH

W tej wciągającej, fascynującej i zaskakująco przystępnej książce Eric Siegel, wiodący ekspert w dziedzinie analizy prognostycznej, pokazuje, w jaki sposób to działa i jak codziennie wpływa na życie każdego z nas.


Takie kształtujące trendy organizacje jak Chase, Facebook, Google, Hillary for America, HP, IBM, Match.com, Netflix, NSA, Pfizer, Target i Uber wykorzystują potencjał wielkich zbiorów danych, by prognozować ludzkie zachowania; także i twoje. Dlaczego?
Dlatego, że analiza prognostyczna przekształca branże i w znaczący sposób wpływa na to, co dzieje się na świecie. Przeczytaj tę książkę, aby się dowiedzieć, jak ograniczać ryzyko, zwiększać sprzedaż, doskonalić opiekę zdrowotną, optymalizować media społecznościowe, walczyć z przestępczością i wygrywać wybory.


 


Ekscytująca i wciągająca – czyta się ją jak thriller! Analiza prognostyczna ma swoje korzenie w codziennych ludzkich zachowaniach i jeśli jest stosowana właściwie, wpływa na ich działania. Przy pomocy przykładów Siegel opisuje zarówno szanse, jak i zagrożenia, jakie ta metodologia stwarza dla współczesnego świata.


     - Marianna Dizik, statystyk, Google


 

 


Książka Erica Siegela odnosi sukces tam, gdzie inne poniosły porażkę – objaśnia zawiłości wielkich zbiorów danych i daje przykłady z życia, jak organizacje wykorzystują potencjał analizy prognostycznej do wprowadzania wymiernych zmian.


     - John Francis, starszy analityk danych, Nike


 

 


Podając fascynujące przykłady, Siegel pokazuje, jak firmy zarabiają pieniądze, prognozując, co zrobią klienci. Gdy zaczniesz czytać tę książkę, nie będziesz w stanie odłożyć jej na półkę.


     - Artur Middleton Hughes, wiceprezes, Database Marketing Institute, autor Strategic Database Marketing


 

 


Szczegółowy opis jak możemy przeciwdziałać nieprzewidywalności świata. Eric jasno wyjaśnia, dlaczego niektóre decyzje są bardziej zyskowne od innych – i ja się z nim zgadzam.


     - Dennis R. Mortensen, prezes Visual Revenue, były dyrektor ds. analiz danych w Yahoo!



O AUTORZE


Dr Eric Siegel
jest założycielem Predictive Analytics Word i redaktorem naczelnym „Predictive Analytics Times”.

Były profesor Columbia University jest obecnie znanym mówcą, nauczycielem i liderem w branży.

 

Eric Siegel

Dane techniczne

Rok wydania 2016
Wydawnictwo MT Biznes
Autor książki Eric Siegel
Oprawa Miękka ze skrzydełkami
Stron 410

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl