Program Getting Things Done
Jeśli nie znasz go jeszcze, nadszedł czas, aby nadrobić stracony czas!
- Zasady zarządzania obowiązkami
- Szybkie zarządzanie przepływem pracy
- Czarujący świat codziennych spraw
- Podstawy mentalnej "pamięci RAM"
- Wielka tajemnica listy obowiązków
- Wizjoner kontra człowiek czynu - osobisty podział pracy
Czy często czujesz, że bezskutecznie gubisz się w pośpiechu? Otaczają cię terminy, spotkania i zaległości? Zawodowe obowiązki, prywatne zobowiązania, sprawy do załatwienia, filmy, które chciałbyś obejrzeć... Nie ma co ukrywać - takie życie może przytłaczać. Ale możesz nauczyć się zarządzać czasem tak, aby pracował na twoją korzyść.
David Allen przez ponad dwadzieścia lat poszukiwał najskuteczniejszych metod, które pozwolą ci żyć i pracować w sposób przyjemniejszy, mniej szkodliwy i bardziej pozytywny. Zapewne zauważyłeś, że jeśli musisz wykonać zadanie, które wymaga wysiłku, twoja podświadomość znajdzie tysiące wymówek, aby go nie robić. Poprawa efektywności to po prostu doskonalenie umiejętności radzenia sobie z wewnętrznymi przeszkodami, które sam stawiasz sobie na drodze do celu.
Wiedza zawarta w tej książce może wydawać się zaskakująco oczywista, gdy tylko ją zrozumiesz. To wszystko dzięki intuicji i doskonale opracowanemu planowi działania. David Allen, czerpiąc z własnego poczucia humoru i wykorzystując skuteczność programu "Getting Things Done", przedstawi ci 52 sposoby, jak sprawić, aby wszystkie twoje działania wymagały mniejszego nakładu pracy i były mniej stresujące. Dodatkowo, każda podejmowana akcja będzie wyzwalać w tobie więcej energii, kreatywności i pozytywnych myśli.
52 rewolucyjne zasady zarządzania czasem obejmują:
- osiąganie stanu odprężenia i panowania nad sobą,
- zdobywanie wolności,
- rozwijanie bezstresowego i produktywnego stylu życia,
- maksymalizowanie twojego wysiłku,
- kontrolowanie zadań,
- tworzenie struktur zapewniających sukces.