Startup. Postaw wszystko na jedną firmę - Diana Kander

Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 45,00 zł 45.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: StudioEMKA
Kod produktu: 9788365068446
Pin It

Opis

"Startup. Postaw wszystko na jedną firmę"to więcej niż opowieść o wyrzekaniu się pokusy i walce o uratowanie firmy.

Jeśli Owen Chase nie znajdzie sposobu na to jak wyprowadzić na prostą swoją firmę w przeciągu kolejnych dziewięciu dni - będzie zmuszony ogłosić upadłość i zwolnić wszystkich swoich pracowników. Zaciągną on również pokaźny kredyt, a jego małżeństwo wisi na włosku.

 

Książka ta ofiarowuje Ci klucz do znaczącego ograniczenia ryzyka, jakim twój pomysł jest obarczony.

 

"Startup. Postaw wszystko na jedną firmę" to książka będąca swoistą liną ratunkową rzuconą przedsiębiorcom, którzy chcą wdrożyć innowacyjny pomysł, ale nie za bardzo wiedzą jak. Zaczęli już coś nowego, ale nie mogą nabrać oczekiwanego impetu.

Przedsiębiorcy, którzy radzą sobie w warunkach nowej ekonomii, swój sukces zawdzięczają stosowaniu nowej, „naukowej metody” innowacji.

 

"Startup. Postaw wszystko na jedną firmę"pokazuj, dlaczego cztery, przeczące intuicji zasady, różnią odnoszących sukcesy biznesmenów od tych, którzy tylko marzą o sukcesie.

 

Prawdopodobnie będziesz mieć w życiu tylko jedną szansę, żeby „postawić wszystko na jeden pomysł: odejść z pracy, przekonać współmałżonka, by ci pozwolił osuszyć wasze konto, i pójść za swoim marzeniem. "Startup. Postaw wszystko na jedną firmę"pozwoli ci przygotować się na ten decydujący krok i zyskać pewność, że przesuwasz na środek stołu wszystkie swoje żetony dopiero wtedy, gdy masz największe szanse na wygraną.

 


Zobacz również nasze pozostałe pozycje biznesowe TUTAJ.


 

 

O AUTORCE

Diana Kander - mówca, coach, jedna z najlepiej sprzedających się autorek New York Times. Jest konsultantem ds. strategii innowacji - pomaga organizacjom wymyślać nowe produkty i usługi, jak również pomaga ich pracownikom myśleć i działać bardziej jak przedsiębiorcy. Wiele firm kładzie spory nacisk na swoich pracowników, aby Ci przychodzili cały czas z wielkimi, innowacyjnymi koncepcjami - według Diany takie zachowanie ze strony pracodawców, aż prosi się o katastrofę. Ponieważ nakładanie dużej presji na kogoś, kto ma przestrzegać zasad (np. pracownik) i postępować według procedur i nagle wychodzić z innowacyjnymi pomysłami mija się z celem. Zamiast presji powinniśmy zachęcać naszych pracowników aby byli bardziej ciekawi swojej pracy, klientów, produktów i usług jakie dana firma oferuje. Co ciekawe wiele firm uważa, że promuje ciekawość wśród pracowników - a w rzeczywistości zupełnie tak nie jest. Zmuszając pracownika do kreatywności - niszczą ją tym samym. Diana pokazuje firmom co sabotuje innowacyjność w ich strukturach.

Dane techniczne

Rok wydania 2015
Wydawnictwo Studio EMKA
Autor książki Diana Kander
Oprawa Miękka
Stron 328

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl