Bestsellery
- Nagranie VOD - SZKOLENIE: Zarabiaj na swoich Social Mediach - Marcin Osman
- Jak zdobyć bogactwo - Felix Dennis
- Metoda Wima Hofa. Aktywuj pełnię swojego potencjału - Wim Hof
- Nieustępliwy - Tim S. Grover
- Przebij Się! - Gary Vaynerchuk
- SPRZEDAŻ. Jak sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu – Fredrik Eklund
Technologia w e-commerce - Piotr Karwatka
Opis
Nie popełniaj błędów w e-handlu, sięgnij po wachlarz rozwiązań!
Nadzór nad procesem tworzenia i utrzymaniem sklepu internetowego lub dowolnej innej formy obecności firmy na rynku e-commerce jest naprawdę trudnym zadaniem. Wymaga ogromnej wiedzy i ogromnego doświadczenia w kwestiach biznesowych i prawnych, a przede wszystkim technicznych.
Do pracy nad tą książką Piotr Karwatka zaprosił grono uznanych ekspertów: dyrektorów IT oraz niezależnych konsultantów, którzy zajmują się m.in. wdrożeniami, audytami oraz utrzymaniem produkcyjnym zaawansowanych sklepów internetowych. Znajdziesz tutaj odpowiedzi na kluczowe pytania, dotykające całego spektrum technicznych zagadnień związanych z handlem w internecie.
Technologia w e-commerce… wypełnia ważną niszę na rynku wydawniczym, ponieważ proponuje kompleksowe podejście do zagadnień, które do tej pory omawiane były osobno w ramach literatury informatycznej i biznesowej. Większość dostępnych dziś książek skupia się albo na technicznych aspektach e-handlu (sposoby korzystania z baz danych, języków programowania i frameworków), albo na ujęciu biznesowym. Autorzy niniejszej publikacji starali się połączyć te dwa światy i stworzyć swoiste FAQ e-biznesu. Jeśli wciąż masz wątpliwości, czy dobrze prowadzisz swój e-biznes, sięgnij po tę pozycję. Tak cennej wiedzy nie znajdziesz nigdzie indziej!
Z tej książki dowiesz się między innymi:
- jak dokonać dobrego wyboru platformy sklepowej i na jakie aspekty zwrócić uwagę
- w jaki sposób zintegrować się z systemami ERP, stworzyć szynę wymiany danych oraz umiejscowić system w obecnym środowisku informatycznym
- jak poradzić sobie z dużym obciążeniem i wykorzystać skalowalność oraz jakich narzędzi użyć
- jak zapewnić bezpieczeństwo danych i nie narazić się GIODO
- jak stworzyć procedury w zespole wdrożeniowym i przestrzegać tych procedur
- jak dbać o jakość projektów od etapu analitycznego po wdrożenie i utrzymanie
- jak zapewnić wysoką dostępność aplikacji, SLA oraz wydajny hosting i wirtualizację
Kompendium wiedzy menedżerskiej w jednym podręczniku! Masz pytanie o e-commerce? Sięgnij po niezbędnik menedżera!
Dane techniczne
Rok wydania | 2013 |
Wydawnictwo | Helion |
Oprawa | Miękka |
Stron | 488 |