Winning znaczy zwyciężać - Jack Welch, Suzy Welch
Opis
Zbuduj trwałe fundamenty sukcesu
„Winning” zaczyna się od rozdziału, w którym Welch przedstawia swoją filozofię biznesu. Wyjaśnia, jak istotną sprawą jest kierowanie się w życiu i pracy wartościami uniwersalnymi jak ważną kwestią jest kultura firmy, otwartość na głosy niosące nowe pomysły, które artykułują ludzie na różnych szczeblach w firmie, jak bardzo per saldo opłaca się darzyć szacunkiem innych.
Książka jest podzielona na trzy główne części. Pierwsza opisuje firmę od środka – przywództwo, wyłanianie zwycięzców i doprowadzanie do zmian. Druga otwiera się na zewnątrz opisuje konkurencję, zawiera rozdziały między innymi o strategii, fuzjach i six sigma. Kolejna część dotyczy kariery zawodowej – od szukania dla siebie odpowiedniej pracy po osiąganie równowagi pomiędzy pracą a życiem osobistym.
Dla kogo jest ta książka?
„Winning znaczy zwyciężać” jest napisana w przystępny i przystępny sposób, dzięki czemu czytelnicy otrzymują praktyczne wskazówki, które mogą natychmiast wdrożyć w swoim życiu i karierze. Książka ta jest nie tylko cennym źródłem mądrości biznesowej, ale także inspirującym przewodnikiem dla tych, którzy pragną rozwijać się jako liderzy i odnosić sukcesy w różnych dziedzinach życia.
„Winning znaczy zwyciężać” to niezastąpiona lektura dla każdego, kto szuka motywacji, wskazówek i inspiracji w celu osiągnięcia sukcesu w dzisiejszym konkurencyjnym świecie biznesu.
Dane techniczne
Rok wydania | 2005 |
Wydawnictwo | StudioEMKA |
Oprawa | Twarda |
Stron | 400 |