Bestsellery
- Nagranie VOD - SZKOLENIE: Zarabiaj na swoich Social Mediach - Marcin Osman
- Jak zdobyć bogactwo - Felix Dennis
- Metoda Wima Hofa. Aktywuj pełnię swojego potencjału - Wim Hof
- Nieustępliwy - Tim S. Grover
- Przebij Się! - Gary Vaynerchuk
- SPRZEDAŻ. Jak sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu – Fredrik Eklund
Zarządzanie treścią. Strategie i narzędzia - Meghan Casey
Opis
Świadoma strategia
Strategia zarządzania treścią pozwala na przekazywanie odpowiednich treści we właściwym czasie, we właściwej formie i z właściwych powodów. Niejednokrotnie stanowi to warunek powodzenia różnych przedsięwzięć i jest koniecznym elementem taktyki przedsiębiorstw. Przemyślana strategia jest szczególnie cenna w marketingu, projektowaniu cyfrowym i wszelkiego rodzaju komunikacji — to jasne dla każdego, kto miał do czynienia z kiepsko opracowanymi, nieuporządkowanymi i właściwie bezużytecznymi publikacjami. Na szczęście odpowiedniego zarządzania treścią można się nauczyć.
Trzymasz w ręku świetny przewodnik, który pokaże Ci, jak samodzielnie opracować strategię zarządzania treścią. Po tej lekturze zaczniesz szybko czerpać potrzebne informacje ze statystyk strony i testów użytkowników. Dowiesz się, jak zdiagnozować przyczyny problemów z materiałami do publikacji. Sprawnie przygotujesz się do tworzenia lepszych treści i zobaczysz, jak i komu można je przekazywać. W tej książce opisano mnóstwo służących do tego narzędzi. Do Ciebie należy wybór, które z nich warto wykorzystać lub dostosować do Twoich specyficznych potrzeb!
Najważniejsze zagadnienia omówione w książce:
- korzyści z przyjęcia właściwej strategii zarządzania treścią
- metody diagnozowania popełnianych błędów
- metody współdziałania z otoczeniem biznesowym podczas określania najlepszej strategii
- tworzenie strategii i planowanie mierników jej skuteczności
- skuteczne wdrażanie strategii
Udostępniane treści to zasób strategiczny. I tak też nimi zarządzaj!
Dane techniczne
Rok wydania | 2017 |
Wydawnictwo | Helion |
Oprawa | Miękka |
Stron | 256 |