Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone - Dariusz Puzyrkiewicz

Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
39.90
Cena: 39,90 zł 39.90
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 5
Producent: Helion
Kod produktu: 9788328335905
Pin It

Opis

Copywriter. Wojownik słów. Operator argumentów. Kreator treści perswazyjnych.

Copywriter zawsze potrzebny - czyli jak tworzyć teksty skłaniające do nie tylko do czytania ale przede wszystkim do kupna :)

Kiedy Twoim zdaniem powstała reklama? Kiedy ludzie zaczęli używać pisma, żeby przekonać innych do swoich produktów lub usług? Może się tego nie spodziewasz ale reklama i copywriting są tak wiekowe jak pismo, być może nawet jeszcze starsze!  

Od starożytnych Sumerów, po Greków - pismo perswazyjne przetrwało długą drogę i nadal jest uważane za cenną umiejętność. W dzisiejszych czasach dysponujemy zupełnie innymi narzędziami, ale nadal dobry tekst reklamowy jest w cenie. 

Ty również możesz zostać rasowym compywriterem - takim który wiec co i kiedy napisać, potrafi rozwiać wątpliwości, dążyć do sprzedażowego celu i umie pokazać go z odpowiedniej perspektywy. Nauczysz się wypowiadać jasno i precyzyjnie, ale przede wszystkim książka zachęca do poznania swoich klientów. 

Jak w każdym fachu, także w Twoim istnieje zestaw uniwersalnych zasad oraz narzędzi, chwytów i trików, które wszyscy - czeladnik, rzemieślnik, mistrz - muszą znać i którymi powinni swobodnie operować. Inwencja własna jest oczywiście w copywritingu wskazana, jednak podstawa to opanowanie pisarskiego abecadła.

Dzięki tej książce dowiesz się jak:

  • korzystać z inspiracji i gdzie ich szukać
  • skonstruować kuszący nagłówek
  • napisać jasną, zwięzłą i skuteczną ofertę
  • wyróżnić się na tle konkurencji
  • żonglować słowami w mediach społecznościowych

  

A U T O R


 

Dariusz Puzyrkiewicz - Specjalista od tekstów, które sprzedają, właściciel firmy Dynanet oraz współautor bestsellera Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament. Od 2006 roku pomaga przełamywać stare, coraz mniej skuteczne schematy sprzedaży, narażające marki na odrzucenie ze strony klientów. Szkolił pracowników takich firm jak Mercedes-Benz, Vans, Home.pl, Tauron i wielu innych. Ma ponad 20-letnie doświadczenie w sprzedaży, dzięki czemu jego szkolenia opierają się na praktyce i budują nastawienie na wzrost zysków — zgodnie ze sloganem autora: „Słowo daję, zyski rosną!”. Prowadzi pierwszy polski blog o copywritingu, dostępny pod adresem http://dynanet.pl/copywriting — radzi, jak pisać skuteczne oferty i przygotowywać niebanalne mailingi promocyjne. Prowadzi też szkolenia i warsztaty z zakresu tworzenia tekstów sprzedażowych, a dodatkowo — od czasu do czasu — występuje na konferencjach tematycznych.

Dane techniczne

Rok wydania 2019
Wydawnictwo Onepress
Oprawa Miękka
Stron 200

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium