Biblia copywritingu - Dariusz Puzyrkiewicz

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 39,90 zł 39.90
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 5
Producent: Onepress
Kod produktu: 9788328335905
Pin It

Opis

Copywriter zawsze potrzebny - czyli jak tworzyć teksty skłaniające do nie tylko do czytania ale przede wszystkim do kupna :)

 

Kiedy Twoim zdaniem powstała reklama? Kiedy ludzie zaczęli używać pisma, żeby przekonać innych do swoich produktów lub usług? Może się tego nie spodziewasz ale reklama i copywriting są tak wiekowe jak pismo, być może nawet jeszcze starsze!  

 

Od starożytnych Sumerów, po Greków - pismo perswazyjne przetrwało długą drogę i nadal jest uważane za cenną umiejętność. W dzisiejszych czasach dysponujemy zupełnie innymi narzędziami, ale nadal dobry tekst reklamowy jest w cenie. 

 

Ty również możesz zostać rasowym compywriterem - takim który wiec co i kiedy napisać, potrafi rozwiać wątpliwości, dążyć do sprzedażowego celu i umie pokazać go z odpowiedniej perspektywy. Nauczysz się wypowiadać jasno i precyzyjnie, ale przede wszystkim książka zachęca do poznania swoich klientów. 

 

 

Co da mi ta książka?

  • Dzięki tej książce dowiesz się jak pisać teksty jeżykiem perswazji, ale jednocześnie nie gubiąc ich sensu 
  • Zrozumiesz co powoduje konkretne emocje i zdecydowane reakcjie u Twoich odbiorców 
  • Jakie narzędzia warto wykorzystać w konkretnych sytuacjach oraz jak skłonić czytelników do podjęcia działania 

 

 

Czego się z niej nauczę?

  • Poznasz dokładane rozwiązania jakie autor stosował przy kampaniach marketingowych (zarówno te działające, jak i te nie skuteczne) 
  • Zrozumiesz, że copywriting wymaga wiary w produkt, wiary w siebie, i chęci porozumienia się z klientem 

  

Dane techniczne

Rok wydania 2017
Wydawnictwo Onepress
Autor książki Dariusz Puzyrkiewicz
Oprawa Miękka
Stron 192

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl