REMOTE. Pracuj zdalnie, biuro jest zbędne - Jason Fried, David Heinemeier Hansson

REMOTE. Pracuj zdalnie, biuro jest zbędne - Jason Fried, David Heinemeier Hansson
REMOTE. Pracuj zdalnie, biuro jest zbędne - Jason Fried, David Heinemeier Hansson

Praca zdalna jest jedną z obietnic przyszłości, które pojawiły się w konsekwencji burzliwego rozwoju technologii. Wydaje się jednak, że taka forma zatrudnienia nie jest dogodnym rozwiązaniem dla każdej firmy. Wielkie korporacje oparte na sztywnych strukturach i projektach wyliczonych co do godziny wyraźnie niechętnie sięgają po tę możliwość.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 44,90 zł
szt.
  • nowość

Liderzy jedzą na końcu - Simon Sinek

Liderzy jedzą na końcu - Simon Sinek
Liderzy jedzą na końcu - Simon Sinek

Biologia mówi jasno: w chwili prawdy liderzy, którzy są gotowi jeść ostatni, zostaną wynagrodzeni głęboką lojalnością ze strony podwładnych, skutkiem czego podwładni będą dokładali wszelkich starań, aby realizować wizję liderów i dbać o interes firmy. 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 39,90 zł
szt.
  • nowość

Jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie - Frank Bettger

Jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie - Frank Bettger
Jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie - Frank Bettger

Jakie to sekrety zawodowe wyniosły Franka Bettgera z dna klęski do bezprecedensowego sukcesu i dały mu sławę jednego z najlepiej zarabiających w swoim czasie handlowców, w USA? Zachęcony do napisania tej książki przez podziwiającego go przyjaciela, Dale’a Carnegie, Bettger oferuje czytelnikowi niezawodną receptę na sukces, której skuteczność działania udowodnił swoim życiem. W książce znajdujemy cenne wskazówki, inspirujące studia przypadków, jak wyrobić w sobie styl i technikę świetnego sprzedawcy.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 29,00 zł
szt.
  • nowość

Jak umiejętnie sprzedawać i zwielokrotniać dochody - Frank Bettger

Jak umiejętnie sprzedawać i zwielokrotniać dochody - Frank Bettger
Jak umiejętnie sprzedawać i zwielokrotniać dochody - Frank Bettger

W książce znajdziesz autentyczne rozmowy z klientami i techniki prezentowania towarów. Pokaże Ci ona krok po kroku, co musisz zrobić, aby zostać sprzedawcą o najlepszych kwalifikacjach. Dzięki nim właśnie autor zarobił miliony dolarów. Wszystko jedno, co sprzedajesz - poradnik ten nauczy Cię sprzedawać więcej. Osiągniesz wyniki, o których nie śmiałeś marzyć.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 39,00 zł
szt.
  • nowość

Ziglar o sprzedaży

Ziglar o sprzedaży
Ziglar o sprzedaży

Zig Ziglar

Czy chcesz dotrzeć na szczyt w zawodzie sprzedawcy? Czy charakteryzują Cię elastyczność, upór, dobra organizacja, entuzjazm, silna motywacja i doskonałe podejście?

Cechy te, zdaniem Ziga Ziglara, mogą pojawić się wyłącznie wtedy, gdy posiądziesz tę najważniejszą, a mianowicie chęć rozwoju.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 49,90 zł
szt.
  • nowość

Trzy kluczowe cechy idealnego członka zespołu

Trzy kluczowe cechy idealnego członka zespołu
Trzy kluczowe cechy idealnego członka zespołu

Patrick Lencioni

W swojej klasycznej książce zatytułowanej Pięć dysfunkcji pracy zespołowej Patrick Lencioni przedstawił przełomowe rozwiązanie problemu zachowań szkodliwych dla funkcjonowania grupy. Teraz postanowił zaś zająć się jednostką i omówić trzy najważniejsze cechy idealnego gracza zespołowego.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 39,90 zł
szt.
  • nowość

Ekstremalne przywództwo. Elitarne taktyki Navy SEALs w zarządzaniu

Ekstremalne przywództwo. Elitarne taktyki Navy SEALs w zarządzaniu
Ekstremalne przywództwo. Elitarne taktyki Navy SEALs w zarządzaniu

Jocko Willink, Leif Babin

Ar-Ramadi, stracone miasto, piekło na ziemi. Jednostka specjalna komandosów SEALs pod wodzą Jocko Willinka i Leifa Babina stanęła przed misją zabezpieczenia jednego z najgroźniejszych rejonów świata. Dokonali niemożliwego, a ich historia pokazuje, że przywództwo jest najważniejszym czynnikiem decydującym o sukcesie lub porażce zespołu.

Dostępność: brak towaru

Cena: 39,90 zł
  • nowość

Prognozuj - kto kliknie, kupi, skłamie lub umrze

Prognozuj - kto kliknie, kupi, skłamie lub umrze
Prognozuj - kto kliknie, kupi, skłamie lub umrze

Eric Siegel

PRZETŁUMACZONA NA 9 JĘZYKÓW
WYKORZYSTYWANA W PONAD 30 UNIWERSYTETACH

W tej wciągającej, fascynującej i zaskakująco przystępnej książce Eric Siegel, wiodący ekspert w dziedzinie analizy prognostycznej, pokazuje, w jaki sposób to działa i jak codziennie wpływa na życie każdego z nas.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 54,90 zł
szt.
  • nowość

Po pierwsze zysk

Po pierwsze zysk
Po pierwsze zysk

Mike Michalowicz

Wyobraź sobie, że to nie Ty służysz swojej firmie, lecz ona służy Tobie. Wyobraź sobie, że na kolejnej inwestycji wreszcie zarobisz. Wyobraź sobie, że możesz sobie tę rentowność zagwarantować.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 54,90 zł
szt.
  • nowość

Od dobrego do wielkiego

Od dobrego do wielkiego
Od dobrego do wielkiego

Jim Collins

Czy istnieje organizacyjny kod DNA czyniący firmę gatunkiem wyższym od konkurentów?
I, co ważniejsze, czy da się takim DNA „zarazić” firmę przeciętną i zmienić ją w nadzwyczajną?

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 64,90 zł
szt.
  • nowość

Go-giver Lider - Rozdawca

Go-giver Lider - Rozdawca
Go-giver Lider - Rozdawca

Bob Burg, John David Mann

W doskonale ocenianym bestsellerze Go-Giver. Rozdawca Bob Burg i John David Mann udowodnili, że wiarygodnie opowiedziana historia może przekazać wartościowe idee. W książce Go-Giver. Lider-Rozdawca przedstawiają równie wciągającą historię firmy zmagającej się z problemami i młodego ambitnego menedżera próbującego przewodzić jej
w trakcie podejmowania strategicznej decyzji.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 29,90 zł
szt.
  • nowość

Efektywne spotkanie biznesowe - Patrick Lencioni

Efektywne spotkanie biznesowe - Patrick Lencioni
Efektywne spotkanie biznesowe - Patrick Lencioni

W swoim najnowszym, niepozwalającym oderwać się od czytania dziele z gatunku business fiction, bestsellerowy autor, Patrick Lencioni, oferuje czytelnikom kolejną interesującą i prowokującą do myślenia książkę.
Tym razem koncentruje się on na rozwiązaniu jednego z najboleśniejszych, a jednocześnie najczęściej lekceważonych problemów współczesnego biznesu – źle przeprowadzanych zebraniach.  To, co proponuje, jest jednocześnie i proste, i rewolucyjne.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 39,90 zł
szt.
  • nowość

Cztery obsesje wyjątkowego szefa - Patrick Lencioni

Cztery obsesje wyjątkowego szefa - Patrick Lencioni
Cztery obsesje wyjątkowego szefa - Patrick Lencioni

Patrick Lencioni przedstawia jeszcze jedną opowieść o przywództwie, której każdy element jest równie porywający i pouczający, jak wszystkie poprzednie.
Tym razem Lencioni skupia się na kluczowej roli przywódcy w budowaniu zdrowej organizacji – często pomijanym, a niezwykle istotnym elemencie życia biznesowego, będącym podstawą trwałego sukcesu.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 39,90 zł
szt.
  • nowość

Pokonaj siebie

Pokonaj siebie
Pokonaj siebie
Piotr Porowski 
 
Debiut książkowy Piotra Porowskiego, który na życie zarabia skacząc do basenu 4x4m z wysokości z 30 metrów! Piotr jest ekspertem od strachu, a raczej od jego pokonywania!
 
A tak sam pisze o swojej debiutanckiej książce:

„Pokonaj Siebie!” to książka, która powstała na bazie mojego ponad 18-letniego doświadczenia w skokach do wody. Zawarte w niej metody oraz sposoby ich realizacji doprowadziły mnie do miejsca, w którym jestem dzisiaj. Podczas lektury dowiesz się, dlaczego uważam strach za mojego przyjaciela. 

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 47,00 zł
szt.
  • nowość

Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić (AUDIO)

Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić (AUDIO)
Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić (AUDIO)

Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z powodzeniem prowadzić firmę wykonującą tę pracę. Ten fenomenalny bestseller rozwiewa powszechny mit o zakładaniu działalności gospodarczej.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 39,90 zł
szt.
  • nowość

Dlaczego Zalando? Techniki sprzedaży, które zmieniły zachowanie konsumentów - Hagen Seidel

Dlaczego Zalando? Techniki sprzedaży, które zmieniły zachowanie konsumentów - Hagen Seidel
Dlaczego Zalando? Techniki sprzedaży, które zmieniły zachowanie konsumentów - Hagen Seidel

ZALANDO - Sklep internetowy, który całkowicie zmienił zachowanie konsumenta.


Co kryje się za spektakularnym sukcesem Zalando? Hagen Seidel przeprowadził szereg wywiadów z naukowcami, menedżerami uznanych firm odzieżowych oraz ekspertami modowymi, szukając odpowiedzi na pytanie: Jak w ciągu jednego roku Zalando uzyskało obrót na poziomie pół miliarda euro? Książka przedstawia fachowo przygotowaną analizę kulisów powstania i funkcjonowania Zalando.

Dostępność: brak towaru

Cena: 39,99 zł
  • nowość

Przebij Się! - Gary Vaynerchuk - PRZEDSPRZEDAŻ

Przebij Się! - Gary Vaynerchuk - PRZEDSPRZEDAŻ
Przebij Się! - Gary Vaynerchuk - PRZEDSPRZEDAŻ

UWAGA!!! Przedsprzedaż- kupując tę książkę dzisiaj, zgadzasz się cierpliwie czekać na zamówioną przesyłkę do max 7 czerwca!!!!! :)

PRZEBIJ SIĘ! to piąta i najnowsza książka Gary’ego Vaynerchuka  – niezwykle interesująca, jak i pełna merytorycznej oraz twardej wiedzy.

To obowiązkowa pozycja dla każdego przedsiębiorcy szukającego inspirujących, a przede wszystkim skutecznych pomysłów na budowę swoje marki. Myślisz, że potrzebujesz do tego wyszukanych narzędzi?

Gary Vaynerchuk pokaże Ci jak bardzo się myślisz!

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 14 dni

Cena: 49,00 zł
szt.
  • nowość

Matematyka Zaufania - Sebastian Kotow

Matematyka Zaufania - Sebastian Kotow
Matematyka Zaufania - Sebastian Kotow

JAK DZIĘKI ZAUFANIU BUDOWAĆ PRZEWAGĘ KONKURENCYJNĄ I ODNOSIĆ SUKCESY W BIZNESIE

Kiedy ufać? Kiedy nie ufać? Czy można w ogóle mierzyć zaufanie? W jaki sposób odróżnić zaufanie od łatwowierności? Czy zaufanie ma wpływ na wyniki biznesowe, a jeżeli ma, to jak czymś tak ulotnym można świadomie zarządzać?

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 49,00 zł
szt.
  • nowość
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl