Co chce wiedzieć klient - Marcus Sheridan

Co chce wiedzieć klient - Marcus Sheridan
  • nowość
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 49,90 zł 49.90
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: MT Biznes
Kod produktu: 9788382310559
Pin It

Opis

Pozyskiwania klientów poprzez odpowiedzi na ich własne pytania

Badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazują, że ponad 70% klientów przeprowadza swoje badania online przed zakupem offline. To oznacza, że to, co klienci znajdują o firmie i produkcie w sieci, ma większy wpływ na ich decyzje zakupowe niż to, co słyszą od sprzedawcy.

 

Zrozumieć potrzeby klienta

Marcus Sheridan, ekspert w dziedzinie inbound marketingu, skoncentrował się na zrozumieniu potrzeb klientów i tworzeniu odpowiednich treści, aby wpływać na ich decyzje zakupowe. W książce prezentuje pięć kategorii pytań, które klienci najczęściej zadają, gdy muszą dokonać zakupu, oraz pięć rodzajów treści, które na te pytania odpowiadają. Pokazuje, jak korzystać z nowych technologii, aby komunikować się z klientami w czasie rzeczywistym, jak tworzyć skuteczne treści na stronie internetowej firmy, jak tworzyć efektywne treści wideo i jak zaangażować zespół do tworzenia wartościowych treści.

Książka „Co chce wiedzieć klient?” to podsumowanie pięciu lat badań i testów w prawdziwym świecie. Zawiera narzędzia content marketingu, case studies oraz strategię TAYA (They Ask, You Answer), która pokazuje, jak budować zaufanie klientów, odpowiadając na ich pytania, problemy i wątpliwości. To inspirujące źródło wiedzy dla wszystkich zainteresowanych skutecznym marketingiem i sprzedażą."

 

W książce znajdziesz także wskazówki dotyczące:

  • efektywnego wykorzystania nowych technologii konwersacji z klientami w czasie rzeczywistym;
  • tworzenia treści na stronie internetowej firmy, które skutecznie prowadzą klienta przez cały proces zakupowy;
  • samodzielnego stworzenia siedmiu różnych nagrań wideo, które przekładają się na realne zwiększenie sprzedaży i liczby zakończonych transakcji;
  • wykorzystania potencjału insourcingu i zaangażowania własnego zespołu do tworzenia wysokiej jakości treści.

Dane techniczne

Rok wydania 2021
Wydawnictwo MT Biznes
Oprawa Miękka ze skrzydełkami
Stron 404

Produkty powiązane

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium