Sprzedawaj więcej - Marcin Osman, Kamila Kruk
Opis
Sprzedawaj więcej. 100 sprawdzonych strategii.
To jedyna taka książka o sprzedaży, w której otrzymujesz 100 pomysłów, narzędzi i strategii, aby w swoim biznesie sprzedawać więcej.
Ta książka jest Twoim kodem PIN do klienckiego-bankomatu, z którego za każdym razem, gdy tylko będziesz tego potrzebował, będziesz mógł wyjmować z niego pieniądze.
Przekonaj się, że zysk z utrzymania klientów może być dużo większy niż z nieustannego inwestowania w pozyskiwanie nowych. Na zbudowanie dozgonnej lojalności każdego klienta masz 100 dni. W książce dostajesz szczegółowy przepis, co konkretnie robić na każdym etapie relacji z klientem.
Razem z książką otrzymujesz kilkadziesiąt bonusowych nagrań wideo!
Informacje o dostępie do nich znajdziesz w książce.
Książka ta powstała po to, aby dać Ci narzędzia i strategie, których wdrożenie wzniesie Twój biznes na wyższy poziom. Stworzyliśmy ją w taki sposób, aby zebrać w jednym miejscu KONKRETNE i PRAKTYCZNE rekomendacje, które będziesz mógł – bez cienia wątpliwości – zaimplementować w swojej firmie.
Dzięki "Sprzedawaj Więcej" zwiększysz swoje umiejętności sprzedaży w takich obszarach jak:
- internet
- eventy
- sprzedaż bezpośrednia
Wdrażaj natychmiast!
Nie jest to książka o marketingu, nie jest to nawet książka o biznesie. "Sprzedawaj Więcej" to zestaw narzędzi gotowych do użycia. Ich wdrożenie jest możliwe przez każdego, bez znaczenia jak bardzo zaawansowanym lub początkującym przedsiębiorcą jesteś. Napisaliśmy ją w taki sposób, aby dać Ci możliwość otwarcia jej na dowolnym rozdziale i zaimplementowania danej strategii do Twojego biznesu NATYCHMIAST. Hasłem naszego wydawnictwa jest „Czytaj i działaj”, dlatego prosimy, abyś po zapoznaniu się z 1-2-3 strategiami od razu przystąpił do działania.
Zapewne będzie ciekawiło Cię, co jest w kolejnych rozdziałach. Jednak im więcej i dłużej będziesz czytał bez wcześniejszego wdrożenia, tym bardziej spadają szansę na to, że naprawdę dany pomysł wdrożysz. Testowaliśmy to wielokrotnie wśród uczestników naszych szkoleń i webinarów - statystyki pokazują jedno: im szybciej przystąpisz do wdrożenia DOWOLNEJ strategii, tym szybciej zrealizujesz swoje cele biznesowo-marketingowe. Na końcu każdego rozdziału jest puste pole. Chcemy, abyś wpisał w nie dokładną datę, kiedy zamierzasz zrealizować daną strategię.
W książce znajdziesz sposoby i strategie, które pokażą Ci jak możesz sprzedawać więcej za pomocą:
- mediów społecznościowych
- mechanizmów internetowych
- klasycznej sprzedaży bezpośredniej
- kreatywnych sposobów na sprzedaż
- poprawniania rzeczy, które do tej pory źle robiłeś
- poprawienia efektywności tego, jak i komu sprzedawałeś dotychczas
- nastawienia, które sprawi, że Twoi obecni klienci kupią... więcej
Kamila Kruk o książce „Sprzedawaj więcej. 100 sprawdzonych strategii.”
Pamiętaj: nie wystarczy wiedzieć, przede wszystkim trzeba DZIAŁAĆ!
Marcin Osman o książce „Sprzedawaj więcej. 100 sprawdzonych strategii.”
Pewnie to znasz: chodzisz na szkolenia, czytasz coraz więcej książek o biznesie, oglądasz filmiki, słuchasz rad innych. Znasz to? Jeśli tak, to znasz również uczucie rozczarowania tym, że większość tych narzędzi nie działa. Pomysłowe strategie? Dobrze je mieć, ale czasem można przekombinować. A nasza książka podpowie Ci, jak korzystać w biznesie z prostych sposobów, które przez wielu ludzi są pomijane. A przecież Twój sukces bardzo często tkwi w szczegółach!
Gdy już wdrożysz dany pomysł, odezwij się do nas na maila i pochwal wynikami Twojego działania! :) Koniec gadania, bierzemy się do roboty, go, go, go! :) Kamila Kruk & Marcin Osman
W książce znajdziesz również bonusowe narzędzia sprzedaży naszych wspaniałych przedsiębiorczych przyjaciół:
"Mam dla ciebie dobrą wiadomość: nikt nie urodził się wybitnym sprzedawcą, nie istnieje coś takiego jak gen sprzedawcy”.
– Karol Froń autor książki 100 taktycznych zasad sprzedaży.
„Gdy realizujesz zlecenie za zleceniem, możesz popaść w wir „taśmowego przerabiania” klientów. Nie dopuść jednak nigdy, by ktokolwiek,z kim pracujesz, poczuł się jak „kolejny numerek”.
– Agata Jakuszko-Sobocka sketchnoterka, www.drawthewords.pl
„Pomyśl na chwilę o branży gier, zwłaszcza tych komputerowych. Pomyśl o wszystkich grach i graczach spędzających długie godziny przed ekranami. (…) A teraz uświadom sobie, że to nie są tylko gracze. To klienci. A gra nie jest tylko zabawką. Jest biznesem!”
– Grzegorz Olifirowicz autor książki Gamifikacja, www.tworzegry.pl
„Przeprowadzono mnóstwo badań i udowodniono naukowo, że bardzo szybko oceniamy ludzi po tym, jak wyglądają, zanim jeszcze cokolwiek powiedzą. (…) Nie chodzi o to, aby sam wasz ubiór coś sprzedawał, ale by wasz wizerunek nie przeszkadzał wam w procesie sprzedaży”.
– Michael Frąckowiak właściciel i kreator stylowej marki Men’s finest, mensfinest.co.uk
Dane techniczne
Rok wydania | 2018 |
Wydawnictwo | OSMPOWER |
Oprawa | Miękka ze skrzydełkami |
Stron | 330 |