E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda - Artur Dąbrowski, Filip Kłodawski

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
39.00
Cena: 39,00 zł 39.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Onepress
Kod produktu: 9788328344211
Pin It

Opis

Wszystko, co powinieneś wiedzieć o nowoczesnym e-mail marketingu

Wokół e-mail marketingu narosło tak wiele mitów, że wypaczyły one jego prawidłowy obraz. Z czego to wynika? Po pierwsze, nie wszystkim zależy, aby e-mail marketing był uznawany za skuteczny. Po drugie, prawie cała wiedza o nim pochodzi niemal wyłącznie od dostawców narzędzi, a nie od praktyków. Po trzecie, nie każdy wie, jak prowadzić e-mail marketing, a wręcz mało kto wie, jak robić to dobrze.

Pomimo to 80% marketerów deklaruje, że nie ma sobie równych, jeśli chodzi o pozyskiwanie i utrzymanie zainteresowania klientów. Poza tym kontaktowanie się z odbiorcami poprzez pocztę elektroniczną stosunkowo niewiele kosztuje, w dodatku - raczej wymaga pracy niż pieniędzy. Wreszcie: wraz z urynkowieniem koncepcji marketing automation e-mail marketing stał się narzędziem wyrafinowanym, które może pracować dla Ciebie nawet wtedy, gdy śpisz, w przenośni i dosłownie (choć nie jest to tak proste, jak mówią o tym dostawcy narzędzi).

Jednak ta książka to nie jedynie próba zmierzenia się z mitami o e-mail marketingu, ale także - a może raczej przede wszystkim - kompendium wiedzy na ten temat. Jeśli tylko chcesz i dysponujesz odpowiednimi zasobami, za sprawą e-mail marketingu przeniesiesz newslettery (i nie tylko) w swojej firmie na wyższy poziom. W kolejnych rozdziałach poprowadzimy Cię za rękę i pokażemy, jak efektywnie wykorzystać e-mail marketing do celów sprzedażowych, edukacyjnych, informacyjnych czy umacniania lojalności klientów.

 

A U T O R Z Y


Artur Dąbrowski - Z branżą internetową związany od 2011 roku. Początkowo kompleksowo realizował projekty dla firm z różnych branż, by w 2014 roku skupić się na e-mail marketingu i marketing automation (choć nadal od czasu do czasu prowadzi także kampanie content marketingowe czy reklamowe, między innymi w Google AdWords).
Filip Kłodawski - Pasjonat e-maili, mailingów i newsletterów. Od 2010 roku zaprojektował setki mailingów, posegmentował bazy złożone w sumie z kilku milionów subskrybentów, stworzył kilkadziesiąt ścieżek marketing automation, a tego wszystkiego wciąż jest mu mało. Uwielbia wystąpienia publiczne, podczas których może doradzać i szkolić.

Dane techniczne

Rok wydania 2018
Wydawnictwo Onepress
Oprawa Miękka
Stron 192

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium