E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda - Artur Dąbrowski, Filip Kłodawski

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 39,00 zł 39.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Onepress
Kod produktu: 9788328344211
Pin It

Opis

Odkryj tajniki nowoczesnego e-mail marketingu i rozpraw się z mitami otaczającymi tę dziedzinę

Wielu ludzi ma mylny obraz e-mail marketingu, związany z rozpowszechnionymi mitami. Często zależy to na przykład od tych, którzy nie chcą, aby e-mail marketing był postrzegany jako skuteczne narzędzie. Ponadto, większość dostępnej wiedzy na ten temat pochodzi głównie od dostawców narzędzi, a nie od praktyków. Niewiele osób zna skuteczne strategie prowadzenia e-mail marketingu.

Pomimo to 80% marketerów deklaruje, że nie ma sobie równych, jeśli chodzi o pozyskiwanie i utrzymanie zainteresowania klientów. Poza tym kontaktowanie się z odbiorcami poprzez pocztę elektroniczną stosunkowo niewiele kosztuje, w dodatku - raczej wymaga pracy niż pieniędzy. Wreszcie: wraz z urynkowieniem koncepcji marketing automation e-mail marketing stał się narzędziem wyrafinowanym, które może pracować dla Ciebie nawet wtedy, gdy śpisz, w przenośni i dosłownie (choć nie jest to tak proste, jak mówią o tym dostawcy narzędzi).

Ta książka nie tylko rozwiewa mity na temat e-mail marketingu, ale przede wszystkim stanowi kompendium wiedzy na ten temat. Jeśli tylko chcesz i dysponujesz odpowiednimi zasobami, za sprawą e-mail marketingu przeniesiesz newslettery (i nie tylko) w swojej firmie na wyższy poziom. W kolejnych rozdziałach poprowadzimy Cię za rękę i pokażemy, jak efektywnie wykorzystać e-mail marketing do celów sprzedażowych, edukacyjnych, informacyjnych czy umacniania lojalności klientów.

 

A U T O R Z Y


  Artur Dąbrowski - Z branżą internetową związany od 2011 roku. Początkowo kompleksowo realizował projekty dla firm z różnych branż, by w 2014 roku skupić się na e-mail marketingu i marketing automation (choć nadal od czasu do czasu prowadzi także kampanie content marketingowe czy reklamowe, między innymi w Google AdWords).
  Filip Kłodawski - Pasjonat e-maili, mailingów i newsletterów. Od 2010 roku zaprojektował setki mailingów, posegmentował bazy złożone w sumie z kilku milionów subskrybentów, stworzył kilkadziesiąt ścieżek marketing automation, a tego wszystkiego wciąż jest mu mało. Uwielbia wystąpienia publiczne, podczas których może doradzać i szkolić.

Dane techniczne

Rok wydania 2018
Wydawnictwo Onepress
Oprawa Miękka
Stron 192

Produkty powiązane

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium