Firma, czyli Ty - Paul Jarvis

Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 49,90 zł 49.90
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 4.67
Producent: IMKER
Kod produktu: 9788395365508
Pin It

Opis

Jak będąc Małą firmą możesz robić Wielkie rzeczy w biznesie? 

Nie istnieje coś takiego jak nieustanny wzrost. Ale to właśnie jego pragną prowadzący firmę. Tylko co właściwie chcą dzięki niemu osiągnąć? "Stawanie się coraz większym” nie zawsze jest efektywną strategią biznesową.
 
Firma, czyli Ty to oficjalny przewodnik po tym, jak tworzyć świetnie zarabiające firmy, posiadające zautomatyzowane systemy, które widząc okazję do wzrostu zastanawiają się tak, jak ich właściciele: czy naprawdę tego potrzebuję i czy to jest właściwa ścieżka dla mnie? Przykłady i różne odpowiedzi na to pytanie znajdziesz w środku.
 
 

O książce

Opisywane w książce podejście kontrastuje z takim modelem pracy i jest bliższe tradycyjnej definicji przedsiębiorstwa.

Jeżeli wykorzystujesz systemy, automatyzację i najróżniejsze procesy, aby tworzyć długotrwałe zależności biznesowe, nie wymieniasz czasu na pieniądze, ale pracujesz i osiągasz zyski poza czasem, który przeznaczasz na pracę i spotkania z klientami.

Nieważne, czy sprzedajesz konkretny produkt, oprogramowanie, czy udostępniasz w sieci lekcje, klienci mogą kupować twoje usługi i produkty oraz korzystać z nich bez twojej obecności przy każdej transakcji. Choć rozwijanie produktu może pochłaniać mnóstwo czasu i wymagać wielu poprawek, to liczba klientów jednoosobowego przedsiębiorstwa może być właściwie nieskończona. Dzięki temu zysk jest generowany również poza czasem poświęconym na zarabianie.

Jak przekonasz się w kolejnych rozdziałach, w przypadku przedsiębiorstwa jednoosobowego zmiana skali odbiorców oraz zysków nie zawsze musi wiązać się ze zmianą liczby pracowników czy wykorzystywanych środków.
 

Spis treści

Część I: Zacznij

  1. Czym jest przedsiębiorstwo jednoosobowe?
  2. Główny cel - pozostać małym
  3. Czego potrzeba,
    żeby zostać liderem?
  4. Jak rozwijać firmę,
    która ma pozostać mała?

Część II: Nazwij

  1. Jak powinno wyglądać właściwe nastawienie?
  2. Osobowość ma znaczenie
  3. Jedyny klient
  4. Systemy skalowalne
  5. Naucz innych wszystkiego, co wiesz

Część III: Utrzymaj

  1. Prawidłowe wykorzystanie zaufania i skali
  2. Metoda małych kroków - wdrożenie i kontynuowanie
  3. Ukryta wartość relacji
  4. Tworzenie przedsiębiorstwa jednoosobowego - moja historia

 

O autorze

Paul Jarvis zaczynał jako projektant stron internetowych i pracował nad witrynami najlepszych, zawodowych sportowców takich jak: Warren Sapp, Steve Nash czy Shaquille O’Neal. Dbał również o wizerunek dużych firm, wśród których były: Yahoo, Microsoft, Mercedes-Benz i Warner Music. Później Paul rozpoczął współpracę z przedsiębiorcami internetowymi, pomagając im budować ich marki w sieci.
Obecnie Jarvis spędza czas na pisaniu, tworzeniu oprogramowania, nagrywaniu podcastów, prowadzeniu kursów online we własnej firmie Mighty Small Ventures. Mieszka na wyspie u wybrzeży Kolumbii Brytyjskiej razem z żoną Lisą.

Dane techniczne

Rok wydania 2019
Wydawnictwo IMKER
Autor książki Paul Jarvis
Oprawa Miękka
Stron 320

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl