Bestsellery
- Nagranie VOD - SZKOLENIE: Zarabiaj na swoich Social Mediach - Marcin Osman
- Metoda Wima Hofa. Aktywuj pełnię swojego potencjału - Wim Hof
- Jak zdobyć bogactwo - Felix Dennis
- Nieustępliwy - Tim S. Grover
- Przebij Się! - Gary Vaynerchuk
- SPRZEDAŻ. Jak sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu – Fredrik Eklund
Od dobrego do wielkiego - Jim Collins
Opis
PRZEKSZTAŁĆ SWOJĄ FIRMĘ Z DOBREJ W WIELKĄ!
Jim Collins wraz ze swoim zespołem badaczy wydestylował taki kod DNA – kod, który jest syntezą wieloletnich badań setek firm. W książce „Od dobrego do wielkiego’’ omawia 11 przypadków firm, które dokonały przeskoku organizacyjnego: pokonały rynkową grawitację i stały się potężne. Są wśród nich między innymi Merck, Intel, Coca-Cola i General Electric.
Przeszły one drogę od przeciętności do doskonałości i osiągnęły zadziwiające wyniki. Ich łączna średnia stopa zwrotu w ciągu 15 lat od punktu zwrotnego była 6,9 razy większa niż oferowana przez rynek ogólny — były dobre, ale przeszły „Od dobrego, do wielkiego’’ i widać to w ich wynikach finansowych. Oprócz tego Collins opisuje szereg organizacji, którym brak zwycięskiego DNA skutecznie odciął drogę do prosperity.
Uniwersalne reguły by przejść od dobrego do wielkiego biznesu
W książce znajdziesz ponadczasowe zasady konieczne do przekształcania organizacji dobrych w wielkie. Autor pokazuje, w jaki sposób można dobrą organizację zmienić tak, by była zdolna przez długi czas osiągać wyjątkowe wyniki.
Jeżeli chcesz otworzyć własną działalność gospodarczą lub pragniesz osiągnąć jeszcze większy sukces na rynku, musisz dowiedzieć się, co ma Ci do przekazania Jim Collins. „Od dobrego do wielkiego’’ powstała dla takich ludzi, jak Ty i jest o takich ludziach jak Ty — bo to przecież ludzie głodni sukcesu stworzyli gigantyczne marki. Oni już posiedli wiedzę, którą Ty masz właśnie na wyciągnięcie ręki.
Nasze pięcioletnie badania przyniosły wiele ciekawych spostrzeżeń, niejednokrotnie zaskakujących i niezgodnych z obiegowymi opiniami. Nadrzędny wniosek, jaki z nich wypływa, można zawrzeć w jednym zdaniu: wierzymy, że niemal każda organizacja może bardzo znacząco poprawić swoje wyniki i swoją pozycję, być może nawet stać się wielką firmą, jeśli konsekwentnie będzie u siebie wprowadzać pomysły, które odkryliśmy.
- fragment książki
Dane techniczne
Rok wydania | 2007 |
Wydawnictwo | MT Biznes |
Oprawa | Miękka ze skrzydełkami |
Stron | 292 |