Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki - Mirosław Skwarek
Opis
Skuteczne handlowanie w mediach społecznościowych
Internet to nieocenione narzędzie dla wielu przedsiębiorstw. To okno otwierające możliwość dotarcia z naszą ofertą do osób, które w rzeczywistości offline nigdy byśmy nie spotkali. Dobrze działający sklep internetowy, efektywny czat, system płatności, profesjonalne zdjęcia produktów, błyskawiczna komunikacja przez wszystkie dostępne kanały mediów społecznościowych...I nic. Może nie nic, ale niewiele. Tyle się mówi i pisze o promocyjnej roli mediów społecznościowych, a tu proszę - nie działa. Przepalanie czasu i pieniędzy.
Prawdziwa gra w sprzedawanie
A może po prostu w mediach społecznościowych, tak jak w życiu czy w handlu twarzą w twarz, kluczową rolę odgrywa perswazja? Kto potrafi lepiej przekonywać? Kto jest bardziej wpływowy? Social media to przecież współczesny "ryneczek miejski", gdzie sprzedawcy spotykają się z potencjalnymi klientami, a sukces odnosi ten, kto potrafi najskuteczniej przekonać. Kluczem jest przerzucenie się z bezmyślnego wrzucania postów na Facebooka. Wejdź do gry w sprzedawanie na 101 perswazyjnych sposobów.
MITY o ZARABIANIU przez które wciąż NIE MASZ PIENIĘDZY
Rozmowa Marcina Osmana z Mirosławem Skwarkiem
Dane techniczne
Rok wydania | 2021 |
Wydawnictwo | Onepress |
Oprawa | Miękka |
Stron | 296 |