Bestsellery
- Nagranie VOD - SZKOLENIE: Zarabiaj na swoich Social Mediach - Marcin Osman
- Jak zdobyć bogactwo - Felix Dennis
- Metoda Wima Hofa. Aktywuj pełnię swojego potencjału - Wim Hof
- Nieustępliwy - Tim S. Grover
- Przebij Się! - Gary Vaynerchuk
- SPRZEDAŻ. Jak sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu – Fredrik Eklund
Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie - Artur Jabłoński
Opis
Wznieś swoje kampanie na wyższy poziom!
Twoje zasięgi spadają? Chcesz skutecznie promować markę i sprzedawać na Facebooku i Instagramie? Ten uporządkowany poradnik pokaże Ci, jak krok po kroku tworzyć reklamy, które działają. Poznaj najlepsze praktyki i sprawdzone rozwiązania.
Sam autor przyznaje, że kampania na Facebooku nie działa w izolacji – jest jak każda inna kampania reklamowa. Promowanie postów nie zawsze może być lekiem na całe zło. Autor pokazuje szerszy kontekst. Nawiązuje też do innych działań, narzędzi czy sytuacji, które mają i będą mieć wpływ na wyniki Twoich kampanii na Facebooku i Instagramie.
Na ponad 300 stronach znajdziesz odpowiedzi na pytania:
- Jak krok po kroku tworzyć reklamy na Facebooku i Instagramie?
- Jakie czynniki wpływają na cenę reklam?
- Jak tworzyć angażujące grafiki i pisać teksty zachęcające do zakupu?
- Jak uruchomić reklamy na Messengerze?
- Ile kosztuje generowanie leadów za pomocą formularzy kontaktowych na Facebooku?
- Jak analizować reklamy i mierzyć ich skuteczność?
i wiele innych...
Dla kogo jest ta książka?
- Dla marketerów, PR-owców i pracowników agencji reklamowej
- Dla właścicieli firm i szefów działu, którzy zlecają reklamy podmiotom zewnętrznym – agencjom, freelancerom
- Dla każdego, kto chciałby zgłębić tajniki konfigurowania reklamy na Facebooku i Instagramie
Książka startuje od poziomu osób początkujących – takich, które nigdy jeszcze nie puściły reklamy – i przeprowadza krok po kroku przez poszczególne etapy konfiguracji. Jest w niej również jednak sporo treści dla osób zaawansowanych – trików optymalizacyjnych czy omówienia trudnych przypadków i skomplikowanych rozwiązań. Dlatego właśnie cały jeden moduł (książka składa się z czterech) poświęcony jest optymalizacji działań reklamowych.
Książka "Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie" pomoże Ci zrozumieć cały proces pracy nad kampanią na Facebooku, jak również wychwytywać ewentualne błędy współpracowników, gdyby naszła Cię ochota na kontrolę efektów ich pracy na koncie reklamowym.
Dane techniczne
Rok wydania | 2021 |
Wydawnictwo | Grupa Marketer |
Oprawa | Miękka |
Stron | 307 |