Wojny biznesowe. Opowieści o rywalizacji najsłynniejszych marek na świecie - David Brown

Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 49,99 zł 49.99
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Sine Qua Non
Kod produktu: 9788382101720
Pin It

Opis

Największe starcia biznesowe!

Co stoi za sukcesami i porażkami marek, które wpływają na nasze życie? Dlaczego niektóre firmy triumfują, a inne upadają?

David Brown wykorzystując kultowe strategiczne zagrywki i rady Sun Zi pokazuje, jak potężne firmy wyrastają, pokonują rywali, tworzą innowacyjne plany i dostosowują się do zmiennych oczekiwań społeczeństwa. Ich cel? Być o kilka kroków przed resztą i pozostać triumfalnym tytanem swojej branży.

 


Zwycięstwo zależy od najdrobniejszych detali; jeden manewr taktyczny jest w stanie zburzyć imperium. Zwycięzców i przegranych łączy to, że każdy z nich wyciąga ze starcia cenne wnioski.


 

Wyciągnij wnioski bez ryzyka bankructwa!

Opowieści zawarte w Wojnach biznesowych ekscytują, ale jednocześnie dają bezcenne lekcje: determinacji, kreatywności, cierpliwości, finezji, wytrwałości i innych cech, które prowadzą do stworzenia zwycięskiej firmy. Te wnioski przydadzą się wszystkim: od freelancerów po dyrektorów międzynarodowych korporacji.

 

Co mówią o książce inni: 


Wojny biznesowe to najlepsza seria historii o budowie biznesu jakiej kiedykolwiek słuchałem. To nie tylko spora dawka inspiracji, ale często bardzo namacalny know-how, który byłem w stanie dość szybko przenieść na prowadzenie swojego biznesu. Polecam najmocniej.
 

- Michał Sadowski, Brand24


Niemal każdy na świecie myśli, że twórcami kinematografii są bracia Lumière. Ale to nie prawda. Twórcą kinematografii jest Polak Kazimierz Prószyński, ale o tym nie wie już niemal nikt. Książka Davida Browna w niebywale precyzyjny sposób unaocznia fakt, że nie zawsze sukces osiąga ten, kto jako pierwszy oswoił nową technologię. Czasem dzieje się tak dzięki inicjatywie trafiającej po prostu na właściwy moment. Brown stara się zbudować definicję tego momentu, by następnie pokazać nam determinanty skutecznego wdrażania innowacji. W dużej mierze mu się to udaje.

- Dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema, prorektor WSB w Warszawie


  

Dane techniczne

Rok wydania 2021
Wydawnictwo Sine Qua Non
Oprawa Miękka ze skrzydełkami
Stron 464

Produkty powiązane

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium