Fioletowa Krowa - Seth Godin
Opis
„FIOLETOWA KROWA” - Kultowa książka, która zrewolucjonizowała myślenie o marketingu
„Fioletowa krowa” to książka, która w spektakularny sposób otworzyła oczy tysiącom przedsiębiorców z całego świata. Po raz pierwszy została wydana w 2003 roku, całkowicie odmieniając ówczesne oblicze sprzedaży i marketingu.
Jej autorem jest od lat uznawany przez marketingowców za guru Seth Godin. „Fioletowa krowa” i jej nowatorskie założenia nie tracą jednak na aktualności, a po latach mogą zainspirować do nieszablonowego działania zupełnie nowe pokolenie pionierów biznesu.
Seth Godin - „Fioletowa krowa” wyjaśni ci:
- dlaczego niektóre produkty robią furorę, a inne przechodzą bez echa;
- jak wyróżnić się na współczesnym nasyconym rynku, na którym pozornie nie ma już miejsca na nic nowego;
- na czym polega sukces międzynarodowych gigantów takich jak Starbucks;
- dlaczego kierowanie produktu do większości wcale nie jest najkorzystniejszą strategią;
- na czym polega niebezpieczeństwo tworzenia bezpiecznych produktów;
- dlaczego kompromis może jedynie zmniejszyć twoje szanse na odniesienie sukcesu.
Przeczytaj książkę „Fioletowa krowa” jeżeli:
- usiłujesz dotrzeć ze swoim produktem lub usługą do większej liczby odbiorców;
- szukasz pomysłu na nowy biznes;
- nie chcesz wydawać pieniędzy na nieskuteczne reklamy;
- dążysz do rozpoznawalności, która zapewni ci przewagę na rynku.
Zwykła reklama nie wystarczy. Powiedz NIE przeciętności i stwórz coś tak niezwykłego jak… „Fioletowa Krowa”! Książka z pewnością ci w tym pomoże.
![]() |
„Fioletowa Krowa”dostępna również w formie ebooka! https://osmpower.salescrm.pl/ebook-fioletowa-krowa-seth-godin Wejdź na: i sprawdź ofertę innych ebooków i audiobooków. |
Marcin Osman o „Fioletowa Krowa” i o tym jak się wyróżnić w biznesie
Dane techniczne
Rok wydania | 2022 |
Wydawnictwo | OSMPower |
Oprawa | Twarda |
Stron | 206 |