Netflix. To się nigdy nie uda - Marc Randolph

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 44,99 zł 44.99
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Sine Qua Non
Kod produktu: 9788381297530
Pin It

Opis

„To się nie uda” ile razy słyszałeś te słowa?

Dawno, dawno temu na rynku królowały stacjonarne wypożyczalnie filmów. Wszyscy naliczali kary za przetrzymywanie kaset, o streamingu wideo nikt jeszcze nie słyszał, a upowszechnienie się technologii DVD wydawało się równie bliskie, co wprowadzenie latających deskorolek. Tak właśnie wyglądał świat w 1997 roku, kiedy Marc Randolph wpadł na pewien pomysł: wykorzystać internet do wypożyczania filmów DVD. Razem z Reedem Hastingsem, głównym inwestorem, założył firmę, a sam objął fotel dyrektora generalnego.

Teraz, przy blisko 170 milionach subskrybentów, triumf Netflixa wydaje się czymś oczywistym, ale na początku niewielu wierzyło w ten rewolucyjny start-up, a na każdym kroku czaiły się przeszkody. Marc Randolph, który musiał przekonać własną matkę do zainwestowania w swój biznes, walczyć z padającymi serwerami w dniu uruchomienia serwisu, a nawet zachęcać Blockbustera do przejęcia firmy, teraz pokazuje, jak każdy wytrwały, obdarzony intuicją i determinacją człowiek może zmienić świat – nawet jeśli wszyscy wokół mówią, że to się nie uda.

Dlaczego warto przeczytać książkę "Nettlix. To się nigdy nie uda":

  • założyciel Netflixa opowiada o początkach firmy, która dziś wyceniana jest na blisko 200 miliardów dolarów
  • pozycja obowiązkowa dla wszystkich, którzy interesują się startupami
  • ciekawe przykłady dotyczące organizacji czasu pracy przedsiębiorstwa, zatrudniania i zwalniania ludzi, kultury organizacyjnej firmy

Ta książka jest nie tylko opowieścią z pierwszej ręki o początkach legendarnego przedsiębiorstwa. To także odpowiedź na fundamentalne pytania:

  • Jak rozwinąć startup?
  • Jak założyć firmę?
  • Jakich ludzi dobrać do współpracy?
  • Jak przetrwać rozczarowanie i klęskę?
  • Jak poradzić sobie z sukcesem?
  • Czym w ogóle jest sukces?
  • Jak znaleźć dobrą siedzibę firmy oraz jak zarządzać ludźmi, by poczuli się częścią przedsiębiorstwa? 

Od pomysłu, przez budowanie zespołu, aż po świadomość, kiedy należy odpuścić. Netflix. To się nigdy nie uda jest nie tylko doskonałą przypowieścią o spełnianiu marzeń, ale też jedną z najbardziej spektakularnych i mądrych lekcji przedsiębiorczości.

 Co mówią o książce inni:


Szampony dostarczane przez internet. Tak, to też pomysł, którego autorem jest Marc Randolph, założyciel Netflixa. Jeśli myślisz, że za wielomilionowym sukcesem stoi genialny pomysł, który spadł z nieba… przeczytaj tę książkę. Randolph z niesamowitym humorem opowiada drogę od prezentacji inwestycyjnej dla własnej matki, przez pierwsze biuro w motelu, do 150 milionów subskrybentów Netflixa dziś. Warto.


- Paweł Tkaczyk, ekspert budowania marki, paweltkaczyk.com


Urzekająca opowieść z pierwszej ręki o wczesnych dniach start-upu, który osiągnął jeden z największych sukcesów w branży technologicznej. Wciągająca lektura dla każdego przyszłego przedsiębiorcy.


- „The Washington Post”


Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak przekuć pomysł w międzynarodowy biznes – albo co się stanie, gdy spróbujesz – poczytaj o tym, jak Marc Randolph przedstawia świat start-upów z Doliny Krzemowej.


- Decca Aitkenhead, „The Sunday Times”


Netflix powstał z wizji i kreatywnego DNA jednego człowieka – Marka Randolpha. Jako pierwszy dyrektor generalny stworzył kulturę organizacyjną w firmie i podwaliny późniejszej globalnej rewolucji, która zmieniła sposób, w jaki tworzymy i konsumujemy rozrywkę.


- Gina Keating, autorka Netflixed: The Epic Battle for America’s Eyeballs


 

Dane techniczne

Rok wydania 2020
Wydawnictwo Sine Qua Non
Oprawa Miękka ze skrzydełkami
Stron 424

Produkty powiązane

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium