SPRZEDAŻ. Jak sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu – Fredrik Eklund
Opis
Sprzedaż - dlaczego to takie ważne?
"Sprzedaż. Jak sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu." pokaże Ci, jak krok po kroku wpłynąć na ludzi, by przekonać ich do kupna tego, co im oferujesz – nieważne, czy to wart miliony apartament, czy uliczny fast food.
To obowiązkowa pozycja nie tylko dla sprzedawców nieruchomości, ale dla każdego, kto zajmuje się sprzedażą. Nie ma znaczenia jakie usługi proponujesz i czym się zajmujesz! Dlaczego? Bo jak pisze Fredrik Eklund w Sprzedaży:
„Wszystko, co na razie musisz zrobić, to zadać sobie pytanie: Czy chcę odnosić więcej sukcesów osobistych i zawodowych oraz prowadzić ciekawe oraz satysfakcjonujące życie?”.
Zanim jednak odpowiesz na to pytanie, przeczytaj książkę!
Nie oderwiesz się od tego pisanego z pasją i humorem poradnika. Eklund nauczy Cię sztuki prezencji, mowy sprzedażowej i mądrych negocjacji. Dowiesz się, jak skutecznie sprzedać wszystko i wszystkim, wszędzie i zawsze. Dlaczego to takie ważne? Bo całe nasze życie polega na sprzedaży – nie tyle przedmiotów, co naszych pomysłów czy przekonań. Rób co kochasz, a gdy będziesz umiał to sprzedać, spełnią się twoje marzenia. Ta książka Ci w tym pomoże.
Z książki dowiesz się m.in. jak:
- zrozumieć kim jesteś, czego potrzebujesz, co Cię napędza w biznesie i jak ogłosić to światu
- prezentować siebie tak, jakbyś chciał być postrzegany przez innych
- sprzedawać zgodnie z zasadą: „kup teraz i ode MNIE”
- znaleźć najlepszych klientów, wynegocjować najlepsze dla siebie warunki i pomnożyć zyski
- sprzedać wszystko niezależnie od tego, czym się zajmujesz i odnieść przy tym wielki sukces
- przyciągnąć ludzi do współpracy i stać się zauważalnym dla otoczenia i konkurencji
- uaktywnić w sobie „dar sprzedaży”
- przekuć niepowodzenie w finansowy (i nie tylko) sukces
- ulepszyć swoją sztukę perswazji, by sprzedać siebie, a przede wszystkim swoje usługi!
![]() |
"SPRZEDAŻ. Jak sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu" dostępna również w formie ebooka! Wejdź na: i sprawdź ofertę innych ebooków i audiobooków. |
BESTSELLER "THE NEW YORK TIMES"
Marcin Osman o książce "SPRZEDAŻ. Jak sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu"
Kamila Kruk i 3 lekcje z książki "Sprzedaż" Fredrika Eklunda
Co mówią o książce inni:
Fredrik potrafiłby sprzedać lód Eskimosom!.
– Andy Cohen
Książka Eklunda to esencja praktycznej wiedzy sprzedażowej, okraszona luzem i poczuciem humoru.
– Mariusz Dziedziński, prezes PL Europa S.A.
Obowiązkowa lektura każdego sprzedawcy!.
– Marcin Osman, autor książki "Sprzedawaj więcej"
Fredrik Eklund swoimi barwnymi opowieściami wciągnął mnie w swój świat i nawet nie zauważyłem, kiedy pomiędzy nimi przemycił niezwykle wartościową wiedzę i zadziwiające triki najlepszego sprzedawcy nieruchomości w USA.
– Marcin Kądziołka, prezes wydawnictwa Złote Myśli
Dane techniczne
Rok wydania | 2015 |
Wydawnictwo | OSM Consult |
Oprawa | Miękka ze skrzydełkami |
Stron | 368 |
Łukasz Gajecki
Książkę czyta się bardzo lekko, jak na ten gatunek. W zasadzie z każdą kolejną stroną, panuję poczucie że jesteś coraz bliżej końca opisywanej historii i związanej z nią porad. W pewien sposób, można zauważyć charakterystyczny styl myślenia autora, który na pewno nie mieści się w granicach rozsądku, ale przez to właśnie Fredrik jest #1 [wykop!]. Książka nie należy do poradników, a raczej do ilustracji w jaki sposób postrzegają świat najlepsi sprzedawcy. Zdecydowanie polecam każdemu, niezależnie czym się zajmuje, co sprzedaje i w co wierzy.
Mayki
Książka w praktyce sprawdzi się w realiach USA, u nas pajacowanie i triki z Ameryki nie przejdą. Oczywiście postać bohatera jest oryginalna i ciekawa, jednak do tej pory nie wiem jak znalazła się w TOP popularnych książek....
Grzegorz
Dla mnie bezwzględnie najlepsza książka z tych, które kupiłem na Osmpower. Lekka i przyjemna nastawia i ukierunkowuje człowieka w bardzo pozytywny sposób ;)
Stanisław Błoński
Wow, genialna książka, polecam ją każdemu!
Eugeniusz Jaworski
Fajna książka, lekka w czytaniu i bardzo pozytywna. Polecam moim współpracownikom dla motywacji i ogarnięcia mediów społecznościowych dla pośredników 'od podstaw'.
Krecki
Ta książka to przede wszystkim opowieści biograficzne zakochanego z sobie dupka. Oh ah jaki to nie ja, ale robię super triki. Malo tam treści i z tego względu, że jakbym chciał czytać biografię, to bym wybrał kogoś wartego jej przeczytania, a nie sprzedawcy nieruchomości (bez urazy), w połowie przestałem czytać,.bo już nie dawałem rady z tymi uchwytami nad samym sobą.