W market[r]ingu - Gary Vaynerchuk (nowe wydanie)

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 58,00 zł 58.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 4.82202
Producent: OSMpower
Kod produktu: 9788395184499
Pin It

Opis

Nowe wydanie 2019!

Książka kompas

„W marketringu” to książka kompas, za pomocą którego odnajdziesz się w przestrzeni sprawdzonych strategii marketingowych w mediach społecznościowych! Media społecznościowe porównane do boksu, a przestrzeń, w której się budują do ringu - takie odważne metafory znajdziesz w książce znanego z pewności siebie, charyzmatycznego Gary'ego Vaynerchuka - guru w dziedzinie mediów społecznościowych.

Z książki "W marketRingu dowiesz się:":

  • jak komunikować się z klientem za pośrednictwem mediów społecznościowych
  • jak tworzyć w mediach wartościowy przekaz, który przyciągnie uwagę klienta
  • teoretyczne aspekty dotyczące zjawiska social mediów i tego jak wpływają na nasze życie
  • jak praktycznie działa konkretna marka na platformach marketingowych.

Tą pozycję książkową możesz traktować jako formę szkolenia z zakresu budowania dialogu z klientem niezależnie od tego na jakiej platformie społecznościowej zamierzasz działać w swoim biznesie.

5 lekcji od Gary'ego Vaynerchuka:

  • Zależy mi - przyciągam do siebie masę ludzi - ale nie dlatego, że jestem ekstrawertykiem, jestem najlepszy lub emanuję charyzmą. Przyciągam ich bo mi zależy
  • Poznaj swoją markę osobistą - musisz zrozumieć swoje własne DNA. Nie rób czegoś bo ja to robię, Steve Jobs czy Mark Cuban. Poznaj swoją markę osobistą i bądź jej wierny
  • Biznes to maraton - kiedy słyszę pytanie o stopniu zwrotu z inwestycji z Mediów Społecznościowych wiem dlaczego tak wiele firm upada. Większość firm nie nastawia się na przebycie biznesowego maratonu. Oni nastawiają się na sprint. Nie zajmują się lifetime value czy zatrzymaniem klientów. Zajmują ich krótkoterminowe cele
  • Dalekowzroczny lider - media Społecznościowe wymagają od biznesowych liderów, aby zaczęli patrzeć na sprawy jak właściciele małych sklepów. To oznacza przyjęcie pozycji długoterminowej oraz unikania krótkoterminowych puków odniesienia do pomiaru biznesowych postępów. To wiąże się bezpośrednio z pokazaniem osobowości, serca oraz duszy ludzi którzy kierują biznesem na każdym poziomie
  • Marka dojrzewa w czasie, jak małżeństwo - więź jaką czujesz do swojego współmałżonka po latach jest inna niż jak spotkaliście się po raz pierwszy. Zauroczenie i nowość zamienia się w komfort i głębie

Wszystkie książki Garyego znajdziesz tutaj

 

Dane techniczne

Rok wydania 2019
Wydawnictwo OSMPOWER
Oprawa Miękka
Stron 198

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (2)

9 lipca 2019

Ogółem świetnie napisana lecz wszystko idzie do przodu a metody opisane w książce są przestarzałe . Jeśli ktoś szuka typowo pod Instagram to nie polecam .Ale i tak Love Gary :)

26 listopada 2020

Książka wydana w roku 2013. Jeśli ktoś jest ciekaw jak wyglądały media w tym roku to może będzie zainteresowany lekturą.Zmyłka w postaci opisu "odświeżona wersja" trochę to słabe w wykonaniu wydawcy. Nie polecam. kasa wyrzucona w błoto.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium