Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym - Eric Worre
Opis
Otwórz się na nowe możliwości zawodowe
Twoja praca cię rozczarowuje? Jesteś przekonany, że masz talent, potencjał i możesz osiągnąć dużo więcej, a przy tym zarabiać znacznie sensowniejsze pieniądze? W takim razie zostań marketerem sieciowym! Nie akwizytorem wałęsającym się od drzwi do drzwi, tylko profesjonalistą budującym własną sieć sprzedaży i zarabiającym na tej sieci.
Konsumenci coraz skuteczniej uodparniają się na reklamę telewizyjną, przestają zauważać billboardy i z irytacją wyłączają wyskakujące reklamy internetowe. Współcześni specjaliści ds. marketingu muszą się nieźle nagimnastykować, by wymyślić taki przekaz, który dotrze do ich grupy docelowej. A tymczasem w rzeczywistym świecie najlepiej sprawdza się to, co na portalach społecznościowych - bezpośredni kontakt z klientem.
Dlatego coraz więcej firm decyduje się na marketing sieciowy, ponieważ doskonale wpasowuje się on w obecną sytuację rynkową. Marketing szeptany działa sprawniej niż jakakolwiek inna forma promocji. Jeszcze się zastanawiasz? Nie trać czasu, tylko zostań marketerem sieciowym, zarządzaj samodzielnie swoim czasem i zarabiaj. Zysk czystszy już nie będzie!
Zostań profesjonalnym sprzedawcą sieciowym w siedmiu krokach
Ponad dwadzieścia lat temu na konwencie firmowym, Eric Worre przeżył moment objawienia, który na zawsze odmienił jego życie. Na tym zjeździe postanowił zostać profesjonalistą i zostać ekspertem z dziedziny marketingu sieciowego. Od tamtej pory koncentruje się na rozwijaniu koniecznych do tego umiejętności. W toku prac nad własnym rozwojem, Eric zetknął się z setkami tysięcy ludzi z całego świata. Teraz dzieli się swoją wiedzą w przewodniku, który roznieci w Tobie zamiłowanie do tej profesji i pomoże Ci zdecydować się na zostanie profesjonalistą oraz żyć zgodnie ze swoimi marzeniami.
Ten wyczerpujący przewodnik nauczy Cię:
- znajdowania prospektów,
- zapoznawania ich ze swoim produktem lub ofertą,
- prezentowania swojego produktu,
- utrzymywania kontaktu z prospektami,
- pomagania im w zostaniu klientami lub dystrybutorami,
- wspierania ich na początku współpracy,
- rozwijania swojego zespołu w ramach spotkań,
- i wielu innych umiejętności.
Eric pragnie, byś zdecydował się zostać ekspertem z zakresu marketingu sieciowego - podjął decyzję, by naprawdę został profesjonalistą. Nie da się zaprzeczyć, że Nowy Marketing jest lepszym rozwiązaniem. A teraz powiedzmy o tym całemu światu.
Dane techniczne
Rok wydania | 2014 |
Wydawnictwo | Helion |
Oprawa | Miękka |
Stron | 120 |