pracowitość, dokładność i determinacja przekładają się na wyniki sprzedaży
Każda transakcja zależy od specyficznych uwarunkowań, każdy klient zachowuje się nieco inaczej i wymaga indywidualnego podejścia.
Konsekwencją niedostrzegania tych subtelności będzie fiasko transakcji. Bez uświadomienia sobie przyczyn niepowodzenia i zdobycia określonych umiejętności trudno o zwiększenie sprzedaży.
Ta książka to niewielki, ale niezwykle użyteczny poradnik dotyczący zamykania sprzedaży. Co prawda, nie ma łatwego i szybkiego sposobu finalizowania transakcji, niemniej istnieje kilka skutecznych technik, dzięki którym nauczysz się utrzymywać delikatną równowagę między swoimi słowami i działaniami a myślami i wrażeniami potencjalnego klienta. Dzięki wytycznym zawartym w tej książce udoskonalisz umiejętność badania potrzeb klienta i budowania właściwej relacji, zwiększysz też produktywność, a w efekcie satysfakcję klienta.
Dzięki tej książce:
- poznasz przyczyny niepowodzenia sprzedaży
- nauczysz się budowania relacji z klientem
- poznasz pytania naprowadzające i finalizujące
- nauczysz się stosować techniki zamykania sprzedaży
- poznasz strategie i taktyki finalizowania transakcji