Ebook Zamknij się i słuchaj - Tilman Fertitta 0
Ebook Zamknij się i słuchaj - Tilman Fertitta

NAJLEPSZE TYTUŁY W ELEKTRONICZNEJ FORMIE!

ZNAJDZIESZ NA

Ebook "Zamknij się i słuchaj" znajdziesz tutaj: https://osmpower.salescrm.pl/ebook-zamknij-sie-i-sluchaj-tilman-fertitta

"Zamknij się i słuchaj" to  ebook, który uświadomi Ci, jak sprawić, by mała firma zaczęła generować potężne zyski. Pomoże Ci skutecznie przyciągać klientów, niezależnie od tego, w jakiej działasz branży.

Przeczytaj tego ebooka, jeśli jesteś:

  • Przedsiębiorcą, który dąży do tego, by jeszcze lepiej obsługiwać swoich klientów.
  • Właścicielem firmy, która chce zwiększyć swój zasięg, bazując na świetnych relacjach z klientami.
  • Osobą, która marzy o tym, by jej mały biznes stał się rozpoznawalny na całym świecie
  • Liderem, który pragnie mistrzowsko przewodzić innym

Kiedy multimiliarder Tilman Fertitta stawiał przed trzema dekadami swoje pierwsze kroki w biznesie, był właścicielem zaledwie jednej restauracji. Za sprawą swojego nietuzinkowego podejścia do gościnności oraz przywództwa obecnie zarządza jedną z największych sieci restauracji w USA i cieszy się mianem najbogatszego restauratora na świecie. W swojej prekursorskiej książce dzieli się praktycznymi, konkretnymi strategiami, które pomogły mu dotrzeć do tego miejsca.

Lektura tego ebooka uświadomi Ci:

  • Dlaczego gościnność ma znaczenie, bez względu na branżę.
  • Na czym polega zasada 95:5 i jak uwypukli ona twoje najmocniejsze strony
  • Jak chwytać intratne okazje, które zmienią oblicze twojej firmy.
  • Dlaczego, zanim zaczniesz przewodzić, najpierw będziesz musiał nauczyć się słuchać.

 

Ebook "Zamknij się i słuchaj" znajdziesz tutaj: https://osmpower.salescrm.pl/ebook-zamknij-sie-i-sluchaj-tilman-fertitta

 

Co mówią o ebooku inni:


„Tilman dzieli się fascynującymi lekcjami o budowaniu i prowadzeniu biznesu. Jeśli chcesz wznieść swoją firmę na nieznane dotąd wyżyny, to książka dla ciebie”.

– Scott Kelly, emerytowany kapitan marynarki wojennej USA, były astronauta NASA.


„Wprowadzając zasady z tej książki do swojego sposobu myślenia i kultury, osiągniesz sukces”.

– Stephanie Ruhle, prezenterka stacji MSNBC, dziennikarka biznesowa w redakcji NBC News.


„Rzeczy, o których pisze Tilman to zbiór żelaznych zasad dla biznesów opartych na gościnności, których misją jest autentyczna służba klientowi. Zasada 5%, którą poznasz w tej książce całkowicie zmieni Twoje podejście do tego, w jaki sposób do tej pory prowadziłeś swoje firmy. Obowiązkowa pozycja dla każdego, kto na poważnie traktuje budowanie swojego biznesowego imperium”.

– Marcin Osman, autor "Sprzedawaj więcej".


„Wielokrotnie widziałem wyjątkowe strategie biznesowe Tilmana w akcji. Omawia je na wszystkich stronach książki w sposób, który jest nie tylko zrozumiały, ale i pozwala zastosować je w każdym biznesie”.

– Brian Sullivan, prezenter stacji CNBC.

Komentarze do wpisu (0)

Kategorie blog
Chmura tagów
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium