TikTok (dawniej musical.ly) - nowatorska platforma social media.
Narzędzie tak odjechane i tak inne, że pewnie dla większości osób jest ono zupełnie niezrozumiałe przez co nie dostrzegają w nim ogromnego potencjału jaki za sobą kryje.
Gary Vaynerchuk geniusz marketingu internetowego, przekonuję nas, dlaczego warto zwrócić uwagę na błyskawicznie rozwijającą się aplikację gdzie większości twórców udaje się w krótkim czasie osiągnąć kolosalne zasięgi.
W momencie pisania tego posta konto Marcina Osmana (TikTok: @marcinosman) przekroczyło już 300 tys. odsłon.
Z początku TikTok może odstraszyć z uwagi na przepełnienie treściami, które przeciętny użytkownik mógłby uznać za niedojrzałe.
Platforma rządzi się swoimi prawami i opiera się na wyznaczanych przez siebie trendach głównie polegających na odtwarzaniu prostych układów tanecznych do popularnej muzyki. Zatem czy jest to miejsce na rozwojowe oraz sprzedażowe treści, które znamy z kanałów Marcina? Patrząc na statystyki jego konta i błyskawiczne tempo wzrostu, odpowiedź brzmi: TAK!
Idąc za rekomendacją Marcina dzięki publikacji naszego kontentu mamy szanse nauczyć się działania platformy i idąc dalej tym tropem osiągniecie dużych zasięgów jest w zasięgu każdego. Każdego, kto podejmie działanie ;)
Nie bój się tego, że platforma jest młoda i niedojrzała. Korzystaj z tego, bo teraz jest najlepszy moment, aby zacząć budować swój brand na tiktoku. Medium nie jest jeszcze ograniczone reklamami czy skomplikowanymi algorytmami dlatego daje swobodę twórcom w docieraniu do jak największej grupy odbiorców.
Koniecznie też posłuchaj przemyśleń Marcina w jednym z jego najnowszych materiałów:https://youtu.be/mUqOBO8IZSc