Jak sprzedawać bilety na event?

0
Jak sprzedawać bilety na event?
7 marca już lada moment, a Ty prawdopodobnie nadal nie masz swojego biletu na najbardziej merytoryczne wydarzenie tego roku tj.
 
Mirek Burnejko + Rafal Mazur + Marcin Osman
 
we własnych osobach, odkrywający swoje sekrety marketingowo-sprzedażowe! :)
 
Piszę jedynie, aby poprosić Cię o to abyś NIE spieszył się z zakupem biletu, bo 15 lutego podnosimy ich ceny x 2, a od 1 marca kolejna podwyżka.
 
Bardzo zależy mi na tym, abyś kupił je drożej, więc błagam nie spiesz się z ich zakupem! :)
 
Zapewne poczekasz do ostatniej chwili, aby je kupić w najwyższej cenie, jednak jest ryzyko, że... ich po prostu już nie będzie, ale dobrze wiem, że jesteś miłośnikiem kasynowego ryzyka, więc poczekaj z ich zakupem do ostatniej chwili! :)
 
 
W dniu zapowiedzi, sprzedaż biletów wzrosła o 20-30% w porównaniu do wcześniejszych wyników.
 
Sprzedanych zostało już 450 biletów! Sala pomieści lekko ponad 500 osób więc, czekając na kolejną podwyżkę może ich już po prostu zabraknąć. Na co czekasz? :)
 
Potrzebujesz kolejnego argumentu? W momencie publikacji tego posta cena biletu to 400 zł, a dokładnie za tydzień cena ta wzrośnie do 600 zł. Wniosek? Szybkie podejmowanie decyzji zawsze działa na Twoją korzyść! 
 
 
Ok, ale dlaczego ta metoda jest taka skuteczna? Marketing rządzi się takim prawem, jeśli klient ma możliwość dostania produktu w dowolnym momencie, to zawsze będzie czekał do ostatniej chwili aby podjąć te decyzje. 
 
Ten mechanizm w praktyce spowodował, że na ostatnią chwilę przed podwyżką cen, sprzedaliśmy kilkadziesiąt biletów :)
 
Dopiero ten komunikat o podwyższeniu cen przekonał te kilkadziesiąt osób do zakupu. 
 
Mimo wielu obiekcji naszych klientów, że ta technika im się nie podoba, czemu mielibyśmy jej nie zastosować, skoro o skuteczności tego zabiegu stanowią FAKTY!
 
Takich zabiegów oraz sposobu radzenia sobie z obiekcjami klientów, aby się nimi nie przejmować, uczy książka dostępna w OSMPower.pl – Jak zdobyć Bogactwo Felixa Denissa. Jest to też książka, która wywarła największy wpływ na podniesienie sprzedaży całego wydawnictwa. 
 
Także, jeśli czytasz ten post i nie masz ani biletu na konferencje ani tym bardziej książki Felix'a. Nie wiem na co jeszcze czekasz :)
 
 

Komentarze do wpisu (0)

Kategorie blog
Chmura tagów
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium