Zarabiaj na swoim e-booku! 0
Zarabiaj na swoim e-booku!

Twój produkt cyfrowy.

 

Jak, poświęcając kilka godzin pracy, stworzyć źródło przychodu, które będzie procentowało przez lata?

 

W tym materiale poznasz odpowiedź na pytanie, jak stworzyć własnego e-booka! Warto wspomnieć, że będzie to e-book, który będzie zarabiał ;)

 

Zacznijmy od tego – czym jest e-book?

Z definicji e-book to publikacja książkowa zapisana w formie elektronicznej, składająca się z tekstu, zdjęć lub obu, odczytywana za pomocą odpowiedniego oprogramowania na ekranach komputerów lub innych urządzeń elektronicznych. Banał, prawda? Zapewne już to wiedziałeś.

E-book często może być postrzegany jako narzędzie do wyłudzania maili. Niejednokrotnie w ramach takiego produktu otrzymujesz pięć stron książki, w tym dwie to okładki, jedna poświęcona jest na reklamę, a reszta to trochę lania wody w zakresie jakiejś kompetencji. W skrócie – nic wartościowego. To daje nam obraz pierwszej grupy osób tworzących cyfrowe książki. Grupa numer dwa to osoby dostarczające bardzo obszerną treść, która poza formą przedstawienia i dystrybucji niczym się nie różni od klasycznej książki.

Jako OSMPower rekomendujemy znalezienie złotego środka pomiędzy tymi dwoma podejściami. Skondensuj swoje treści, aby Twój e-book zmieścił się w granicy 15-20 stron. Zaufaj, że nie zajmie Ci to więcej czasu niż jedną noc. Jeżeli masz już kompetencje w tworzeniu treści do internetu, ten czas może się okazać znacznie krótszy. Czasem wystarczy, że poskładasz swoje wcześniej publikowane teksty. Następnie staniesz przed wyborem, w jaki sposób dostarczyć ten produkt do klienta. Możesz zacząć sprzedawać to swoim znajomym, dotychczasowym klientom lub wykorzystując grupy tematyczne na Facebooku albo reklamę w internecie. Drugim sposobem jest skorzystanie z dystrybutora e-booków. Dystrybutor ma już swoją ekspozycję, zrzesza ludzi, którzy kupują e-booki i dzięki temu klienci sami przyjdą kupić Twoją e-książkę. Ty tylko na koniec miesiąca dostajesz raport ze sprzedaży, na którym może być równie dobrze kilkadziesiąt groszy, jak i nawet kilka czy kilkanaście tysięcy. Nie komplikuj niepotrzebnie całego procesu.

Właściwie na tym etapie wiesz już wszystko, czego potrzebujesz, aby Twój produkt zaistniał w sieci i był dla Ciebie źródłem przychodów. Jeżeli jednak dalej masz wątpliwości czy wahania, np. kogo będziesz potrzebował do stworzenia e-booka, jak przygotować oprawę graficzną, czego ma dotyczyć… Uwaga! Dobra wiadomość jest taka, że nie potrzebujesz absolutnie nikogo! Wystarczą Ci podstawowe narzędzia takie jak Word i PowerPoint, a będziesz mógł stworzyć gotowy produkt. Najistotniejszą kompetencją w tym procesie jest to, w jaki sposób, albo czy w ogóle, potrafisz zbudować relacje z osobą, która taką sieć dystrybucji e-booków posiada, aby wasza współpraca była efektywna dla obu stron i mogła stać się podstawą do wygenerowania z Twojego e-booka maksymalnie dużej wartości. Nie potrzebujesz mieć nawet firmy czy strony internetowej. Korzystając z pomocy dystrybutora, co miesiąc podpisujesz umowę o dzieło i to wystarczy. Zero firmy, zero strony, innymi słowy, zero kosztów. Istnieje wiele sposobów na rozliczanie takich płatności. Twoim zadaniem jest jedynie dobrać najodpowiedniejszą formę w Twojej obecnej sytuacji. Jeżeli jednak Twój produkt już generuje sprzedaż, masz na niego klientów, to nie ma powodu, aby dalej sabotować swoje działania i, najpewniej ze strachu, wciąż się wzbraniać przed założeniem swojej firmy.

Jeżeli to wszystko jest już za nami, wszelkie wątpliwości rozwiane, Twój produkt jest gotowy. Może pomyślisz: „Ok, ale skoro to e-book, to pewnie trzeba go rozdawać za darmo”. Oczywiście, możesz przyjąć taką strategię, ale pytanie, czy później będziesz umiał wykorzystać powstałą bazę klientów, np. ich adresy mailowe, do tego, aby zarobić pieniądze. Prawdą jest, że taki sposób działania oparty na przygotowaniu mailingu, produktu i całej kampanii sprzedażowej może stanowić wyzwanie i nie każdy ma kompetencje, aby to skutecznie zrobić. Potraktuj e-booka jako doskonały wstęp do rozpoczęcia Twojego biznesu i konfrontację rynku z Twoim produktem. Może to też być kolejną cegiełką, która wzmocni Twój obecnie funkcjonujący biznes i rozwinie go na zupełnie nowym obszarze.

Co jeszcze możesz zrobić, aby Twój e-book okazał się sukcesem?

W ten czwartek, 30.04.2020 r. o 20:20 bądź na naszym webinarze, który jak zawsze odbędzie się na kanale YouTube Marcina Osmana. [LINK]

Tam bardzo dokładnie zostanie omówiony cały proces tworzenia e-booka i jeśli wdrożysz tę wiedzę, jako efekt uzyskasz funkcjonujący produkt. Taki produkt, który będzie dla Ciebie zarabiał. Jeżeli potrzebujesz jeszcze bardziej konkretnych wskazówek i, potocznie mówiąc, poprowadzenia „za rękę”, na webinarze dowiesz się więcej o najnowszym produkcie OSMPower, jakim jest kurs, który kompleksowo przeprowadzi Cię przez proces tworzenia e-booka, włącznie z opracowaniem szaty graficznej, wyborem dystrybutora oraz narzędzi – tak, aby Twój produkt mógł funkcjonować i każdy mógł go kupić oraz z niego skorzystać.

Już teraz mogę Cię zapewnić, że ten produkt będzie bardzo tani! Chcemy, aby był dostępny dla każdego. Cena będzie nieporównywalnie niska do tego, jakie efekty można uzyskać, jeśli ma się zarabiającego e-booka. Wiedząc, że zakup tego produktu może Cię doprowadzić do sytuacji, w której co miesiąc będziesz widzieć trzy tysiące zarobku ze sprzedaży swojego e-booka, nadal zadajesz sobie pytanie, czy warto? Przekonaj się, jak przyjemne to uczucie ;)

Komentarze do wpisu (0)

Kategorie blog
Chmura tagów
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl