Już jutro o 18:00 na YouTube Marcin Osman
Q&A z Rafałem Mazurem i Marcinem Osmanem
Autorzy książki „Zostań Drapieżnikiem” oraz serii „Rozmowy o drapieżnictwie”
Celem serii „Rozmowy o drapieżnictwie” było poruszenie powracających tematów i obalenie mitów, które zatrzymują ludzi w działaniu. Chodziło o pokazanie czegoś, co będzie surowe i szczere, i co zmusi ludzi do odrzucenia ograniczających ich przekonań. To się udało, bo obaj autorzy do dziś otrzymują maile i wiadomości prywatne od odbiorców, którzy dzięki omawianym tematom ruszyli z miejsca.
To właśnie na ich bazie powstała książka “Zostań Drapieżnikiem”.
Rafal Mazur
Jedna z najbardziej kontrowersyjnych i tajemniczych osobowości szeroko rozumianej branży rozwoju osobistego.
Nazywany przez niektórych profesorem szorstkiej rzeczywistości.
Od 2011 roku prowadzi blog i podcast o tematyce zwiększania skuteczności ZenJaskiniowca.pl.
Słynie z mocnych poglądów i dobitnego języka. Specjalizuje się w usuwaniu strachu i konfuzji.
Wynikami jego pracy zachwycał się między innymi jeden z najbogatszych Polaków, Robert Gryn.
Uczył również sprzedaży "metodą odwróconą" według modelu, który nazwał "Metodą Aksamitnego Dusiciela".
Współpracował z firmami takimi jak Ricoh, Znany Lekarz czy Aviva, jednak obecnie skupia się głównie na nielicznej i oddanej grupie indywidualnych klientów, do których zaliczają się prezesi spółek giełdowych, przedsiębiorcy, traderzy, oraz zawodowi sportowcy, w tym wielokrotny złoty medalista Pucharu Polski w boksie.
Marcin Osman
Przedsiębiorca internetowy, autor 6 książek, twórca wydawnictwa i sklepu OSMpower.pl. Wydawca amerykańskich bestsellerów takich autorów jak Tony Robbins, Gary Vaynerchuk, Fredrik Eklund i wielu innych.
Promotor hustlerskiej postawy działania „tu i teraz z tym co masz”. Aktywny twórca kontentu internetowego w social mediach. Youtuber, tworzący regularnie treści, których obejrzenia liczone są już w milionach odsłon.
Swoim doświadczeniem, książkami, kursami i tworzeniem video pomaga przedsiębiorcom SPRZEDAWAĆ WIĘCEJ.
Słynie z niestandardowego podejścia do marketingu, w ramach którego poprzez budowanie głębokiej relacji ze swoją społecznością, sprzedaje i promuje swoje projekty.
PS. Czytając te słowa, statystyki dotyczące kanałów w mediach społecznościowych Marcina na pewno są już większe, bo każdego dnia dodawana jest na nie nowa, jeszcze bardziej wartościowa treść.
Bądź z nami jutro o 18:00