Jak zdobyć klientów i zbudować dochodowy biznes abonamentowy 0
Jak zdobyć klientów i zbudować dochodowy biznes abonamentowy

Dziś niemal wszystko, czego potrzebuje klient, dostanie w subskrypcji. Produkty, usługi, opiekę, a nawet prestiż i święty spokój. Bo ekonomia subskrypcji się opłaca.

Nie bez powodu takie giganty jak Amazon, Netflix, Apple czy Spotify oferują klientom abonament. I nie bez chłodnej kalkulacji jak grzyby po deszczu wyrastają małe i średnie biznesy subskrypcyjne w najróżniejszych branżach.

Dlaczego Twój biznes jeszcze nie działa w modelu abonamentowym? Ta książka zainspiruje cię do zmiany i pokaże, co konkretnie musisz zrobić, żeby zbudować dochodowy zdrowy biznes.

Zamień klientów w subskrybentów, a zapewnisz sobie stały dopływ gotówki. Niezależnie od branży, w jakiej działasz, przejdź na biznes abonamentowy, a w krótkim czasie podniesiesz wartość swojej firmy. Zapewnisz sobie dodatkowy pewny dochód odnawialny, jeśli choć w części biznesu wprowadzisz subskrypcję.

Ten rzetelnie opracowany przewodnik po biznesie subskrypcyjnym jest połączeniem teorii i praktyki. Autor nie tylko podaje mnóstwo danych z konkretnych firm, ale podpowiada też, jak skutecznie sprzedawać subskrypcje, jak ograniczyć rezygnacje i jakie parametry stosować do oceny zdrowego biznesu.

Książka jest podzielona na trzy części. Część pierwsza odkrywa zaskakującą prawdę o tym, kto wygrywa na ekonomii subskrypcji, dlaczego nawet takie korporacje jak Apple i Amazon zmieniły się w biznesy oparte na subskrypcji i dlaczego prawie każdy start-up wspierany przez inwestorów stosuje model oparty na przychodzie odnawialnym.

Przyjrzymy się również 8 metodom, dzięki którym twój biznes stanie się bardziej wartościowy i mniej stresujący, kiedy drożysz model subskrypcyjny. Dowiesz się, jak horrendalnie taki model podnosi wartość każdego twojego klienta i jak pogodzić wymagania twojej firmy z możliwościami. Podyskutujemy też o tym, dlaczego klienci automatyczni kupują więcej niż jednorazowi i dlaczego dochód z subskrypcji jest mniej podatny na zmiany niż z jednorazowego zakupu.

Część druga książki podzielona została na podrozdziały traktujące o 9 modelach biznesowych opartych na subskrypcji. Jak się przekonasz, jeśli chodzi o budowanie źródeł przychodu odnawialnego w twoim biznesie, istnieje całe spektrum wyboru. Czy chcesz przeorganizować swoje przedsiębiorstwo, czy tylko uzyskać kilka tysięcy pasywnego przychodu, zdobędziesz mnóstwo nowych pomysłów, jak zastosować model subskrypcyjny w swojej firmie.

Trzecia i ostatnia część Siły subskrypcji opisuje strategię budowy biznesu abonamentowego. Omawia kluczowe statystyki, które zdefiniują rentowność twojej subskrypcji i naświetlą jeden wskaźnik, który będzie kluczowy, jeśli zechcesz się rozwijać. Przyjrzymy się psychologii sprzedaży twojej usługi abonamentowej i zastanowimy się, jak przeciwdziałać zjawisku, które nazywam „zmęczeniem subskrypcji”. A następnie zajmiemy się kwestią finansowania wzrostu twojego biznesu subskrypcyjnego i odkryjemy, czy chcesz skorzystać ze wsparcia funduszu venture capital, tak jak WhatsApp i Dollar Shave Club, czy może samodzielnie finansować swój rozwój, jak FreshBooks i Mosquito Squad. Część trzecia kończy się uwagami, jak oszacować twój biznes subskrypcyjny.

John Warrillow, autor książki "Siła subskrypcji. Jak zdobyć klientów i zbudować dochodowy biznes abonamentowy w dowolnej branży" (ang. "The Automatic Customer"), to autor popularnych poradników biznesowych, felietonista amerykańskiego miesięcznika biznesowego „Inc.com”, rozchwytywany mówca. Specjalista od wycen przedsiębiorstw i przekształceń, jest także założycielem platformy The Value Builder System. Założył i sprzedał cztery firmy. Jest również cenionym mówcą i aniołem biznesu. Regularnie współpracuje z Inc.com, "The Globe" i CBS News, a w swych artykułach porusza tematykę budowania firmy. 

Przemyślenia i życie autora można śledzić za pomocą jego konta Twitter

Książka oczywiście dostępna w OSMPower i znajdziesz ją kilkając tutaj

Czytaj i działaj!

 

 

Komentarze do wpisu (0)

Kategorie blog
Chmura tagów
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl