5 lekcji z książki BLUEFISHING 0
5 lekcji z książki BLUEFISHING

W tym wpisie znajdziesz 5 lekcji przekazywanych w książce "Bluefishing" autorstwa Steva Simsa.

Steve Sims jest założycielem „The Bluefish” – znanej na całym świecie firmy działającej w branży usług rozrywkowych dla kadry kierowniczej, VIPów, celebrytów, profesjonalnych sportowców i innych wymagających osób poszukujących wysokiej jakości doznań.

 

STEVE SIMS REALIZUJE NIEPRAWDOPODOBNE ZLECENIA I SPEŁNIA NAWET NAJŚMIELSZE MARZENIA KLIENTÓW.

Ślub w Watykanie, prywatny koncert Andrei Bocelli, czy nawiązanie kontaktu z potężnymi potentatami biznesowymi, takimi jak Elon Musk, to tylko niektóre z wielu projektów, nad którymi pracował. W książce chodzi jednak o coś znacznie ważniejszego, niż tylko opowieści o sukcesach z praktyki biznesowej autora.

SIMS OPOWIADA O UMIEJĘTNOŚCI ZDOBYWANIA TEGO, CO Z POZORU NIEOSIĄGALNE.

O odpowiednim nastawieniu, wierze we własne możliwości i codziennej praktyce. Podaje wskazówki, techniki i strategie, aby pomóc czytelnikom przezwyciężyć każdą przeszkodę i zmienić swoje marzenia w rzeczywistość.

Trzon jego filozofii stanowią proste, skuteczne sposoby pracy z własnym umysłem i zdobywania praktycznych umiejętności. Niezależnie od tego, czy chodzi o wspinaczkę na Mount Everest, rozpoczęcie działalności gospodarczej, czy ubieganie się o wymarzoną pracę, możesz zrobić niesamowite rzeczy dla siebie, stosując zasady zaproponowane przez Simsa.

5 lekcji z książki "Bluefishing" 

#1 ZADAWAJ SOBIE WŁAŚCIWE PYTANIA, czyli: CO JA MUSZĘ ZROBIĆ, ABY BYĆ OSOBĄ, KTÓRĄ PODZIWIAM? 

#2 KOMUNIKACJA TO PODSTAWA: Mów tak, aby każdy Cię rozumiał i dopytuj czy Twój rozmówca właściwe Cię zrozumiał. 

#3  Znajdź właściwy MOTYW, którym kieruje się klient, kupując u Ciebie produkt lub usługę. Dlaczego wybrał właśnie Ciebie, a nie Twoją konkurencję. 

#4 Kiedy rozmawiasz z klientem, to wyjmij PIENIĄDZE  z waszej rozmowy. Zapytaj: A co, gdyby pieniądze nie były problemem? 

#5 "To nic osobistego"? Każda sprzedaż JEST tworzeniem osobistej relacji. 

... warto robić prezenty BEZ okazji. To buduje relacje zarówno prywatne, jak i biznesowe oraz pokazuje, że słuchasz innych ludzi.  

Obejrzyj także godzinną rozmowę Marcina Osmana z autorem! Kliknij tutaj

Komentarze do wpisu (0)

Kategorie blog
Chmura tagów
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl