Przygotowałem dla was listę książek, które są absolutnie niezwykłe. Przedstawię również to,
czego możecie się od nas spodziewać w kolejnych miesiącach.
„Am I being too subtle” („Czy ja jestem zbyt mało delikatny”) – Sam Zell
Sam Zell jest amerykańskim bilionerem i jest polskiego pochodzenia (jego dziadek pochodzi z Polski). Będziemy tę książkę wydawać, aby przybliżyć wam to, w jaki sposób myśli miliarder. Jest to bardzo czytelna, odkrywcza oraz osobista książka, która wypełniona jest unikalnymi spostrzeżeniami i prostymi rozmowami o biznesie, dziwactwie ludzi i ich potencjale oraz o samym życiu. Pracujemy nad nią i będzie dostępna prawdopodobnie pod koniec tego roku, albo na początku przyszłego.
Kolejna książka, której będziemy współautorami razem z Kamilą, nazywa się:
„Biblia e-biznesu 3.0”
Jest to projekt realizowany przez Maćka Dutkona i Helion, gdzie jako współautorzy jesteśmy z Kamilą zaproszeni i stworzyliśmy łącznie cztery rozdziały do tej książki e-biznesu. Jest to zbiór artykułów eksperckich (przedsiębiorców internetowych, którzy bardzo szeroko podchodzą do tematyki tego,
w jaki sposób prowadzić e-biznes), z głównym ukierunkowaniem na rynek polski, który jest bardzo specyficzny. Ten duży poradnik e-biznesu, który dla was szykujemy, będzie dostępny w super warunkach specjalnie dla fanów OSMPower. Premiera jest zaplanowana na jesień.
Wielkimi krokami zbliża się premiera książki Wima Hofa:
„The Wim Hof Method”
Licencja na tę książkę, którą wydajemy specjalnie dla was, kosztowała nas najwięcej. Dlatego trzymamy kciuki i wiążemy z nią ogromne oczekiwania, może ona zmienić życia ludzi nie tylko na poziomie biznesu, ale przede wszystkim na poziomie ciała.
Będzie tam o ekspozycji na zimno, wchodzeniu na Śnieżkę w samych krótkich spodenkach oraz o oddychaniu. Jest to książka, którą wydajemy po to, abyście mogli jeszcze lepiej poznawać siebie, swoje ciało i dowiedzieć się tego, jak bardzo mocno możecie przekraczać swoje granice. Będę chciał ją polecić każdemu z was, jako próbę oraz eksperyment pracy z własnym dyskomfortem. „The Wim Hof Method” będzie wydana wczesną zimą, abyście mogli w sezonie zimowym również doświadczyć, na przykład morsowania. Jest to bardzo konkretny poradnik oraz pierwsza książka, którą napisał sam Wim Hof. Bardzo dużo książek zostało napisanych przez jego uczniów czy reporterów, którzy tę metodę praktykują.
„Shut up and listen!” - Tilman Fertitta
Tilman Fertitta jest kolejnym miliarderem w naszym portfolio wydawniczym. Ta książka jeszcze nie ma polskiej wersji tytułu. Jest dedykowana osobom, które chcą tworzyć biznes prokliencki, czyli dla ludzi, dla których klient jest najważniejszym aspektem w biznesie. Mówi o tym, w jaki sposób jeszcze lepiej oraz skuteczniej możesz służyć klientowi. Autor reprezentuje to na przykładzie branży hotelarsko/gastronomicznej, która jest oparta na hospitality, czyli goszczeniu ludzi w restauracjach, hotelach, oraz miejscach rozrywki. Sam bardzo dużo z tej książki wdrożyłem w OSMPower,
i będziemy jeszcze więcej wdrażali, a więc to będzie książka dla każdego, kto chcę dbać o swojego klienta, a przez to zarabiać więcej.
Pracujemy też nad dwiema książkami autorstwa Marcina Osmana i Kamili Kruk. Pierwsza z nich posiada wstępny tytuł:
„150 lekcji na temat biznesu”
Będzie to książka, składająca się z ponad 150 bardzo skondensowanych lekcji biznesowych, które są dla mnie niesamowicie ważne w moim codziennym życiu i biznesie. Sposób napisania będzie taki, żebyście mogli bardzo łatwo te lekcje przyjąć oraz wdrażać do swoich projektów. Będą to duże pigułki bardzo ważnych lekcji biznesowych od Marcina Osmana i Kamili Kruk. Ta książka jest w trakcie tworzenia, będzie gotowa w tym roku. Nie ukrywam, że jestem ją bardzo podekscytowany, ponieważ tworzę ją również dla siebie, aby mieć skondensowane swoje własne doświadczenia oraz lekcje. Zajrzenie do tej książki szczególnie w momentach kryzysów, czy trudności, pomoże wyjść na prostą. Będą to lekcje udokumentowane, które doprowadziły na przykład do kilkudziesięciu tysięcy transakcji miesięcznie, czy do stworzenia niesamowitej społeczności fanów i klientów.
„Jak zacząć?”
Ta książka odniesie się do kilkudziesięciu obszarów, z którymi możesz mieć problem zacząć. Będzie o tym, jak postawić pierwszy i drugi krok w danej branży. Jest dedykowana każdemu, kto chce rozpocząć nowy projekt, ale nie ma pojęcia jak postawić swój pierwszy krok. Tematy do książki powstały w ten sposób, że zrobiłem ankietę na moim Instagramie i Facebooku oraz dostałem kilkaset odpowiedzi, które skondensowaliśmy, usuwając powtórzenia i z tego powstało kilkadziesiąt pytań "jak zacząć". Te tematy są adresowane bardzo wąsko, w sposób skondensowany i praktyczny, skupiając się na tym, jak rozpocząć.
Będzie również wznowienie książki o porażce w biznesie:
„Jak radzić sobie z porażką (nie tylko) w biznesie, wydanie rozszerzone”.
Wiele osób o to pytało. Powstaje rozszerzona wersja książki, w której będzie zmieniony wstęp oraz zostaną dodane materiały. Nie ma jeszcze konkretnego terminu premiery, ponieważ pierwszeństwo mają książki, które Ci właśnie przedstawiłem, ale wiedz, że coś się dzieję.
„Sprzedawaj jeszcze więcej”
Książka sprzedażowa „Sprzedawaj więcej” jest naszym absolutnym bestsellerem i hitem. Jest bardzo praktyczna, konkretna i bardzo dobrze przyjęta przez naszą społeczność. Mamy tak dużo kolejnych scenariuszy oraz case study, na to jak sprzedawać jeszcze więcej, że szkoda byłoby się tym się z wami nie podzielić.
To była lista książek, nad którymi teraz pracujemy. Pamiętaj, aby czytać, wdrażać i działać! :)