3 cechy skutecznego sprzedawcy 0
3 cechy skutecznego sprzedawcy

Sprzedaż to ciągły eksperyment. Nie każdy nadaje się do tego, aby skutecznie sprzedawać. Potrzebne są do tego pewne predyspozycje. Dlatego zadałem sobie pytanie - jakie są trzy główne cechy dobrego sprzedawcy?

czytaj całość »
Jak podnieść sprzedaż w galeriach handlowych? 0
Jak podnieść sprzedaż w galeriach handlowych?

Centrum handlowe to raj dla sprzedawców - pojawiają się w nim klienci, którzy pragną coś kupić. Jednak nie wszyscy dobrze wykorzystują handlowy potencjał tego miejsca. Spacerując z córką po jednej z galerii, wpadło mi do głowy kilka pomysłów, w jaki sposób można poprawić w niej sprzedaż. Moje rozwiązania są proste, a przy tym bardzo skuteczne.

czytaj całość »
Drugie życie książek 0
Drugie życie książek

Hasło OSMpower brzmi “Czytaj i działaj”, bo wierzymy, że dzięki edukacji możemy zmienić naszą rzeczywistość. Podobną misję od prawie ćwierć wieku ma pewien śmieciarz z Kolumbii, który postanowił poświęcić swoje życie książkom.

czytaj całość »
Jak zacząć? 0

Jak zacząć...? - to pytanie, które najczęściej od Was słyszę. Postanowiłem więc zebrać odpowiedzi, których Wam udzielam. Moje rekomendacje są jak zwykle proste i konkretne, bo po co niepotrzebnie utrudniać sobie życie? :)  

czytaj całość »
4 sygnały, że Twój biznes ma kłopoty 0
4 sygnały, że Twój biznes ma kłopoty

Uczenie się na własnych błędach jest podobno najlepsze, ale też najbardziej kosztowne. Czasami dostajemy sygnały, że coś złego dzieje się w naszej firmie, ale bagatelizujemy je. A mogą one oznaczać, że nasz biznes ma dość duże kłopoty. Dlatego zadajcie sobie pytania:

czytaj całość »
4 sposoby na optymalizację czasu pracy 0
4 sposoby na optymalizację czas pracy

Co zrobić, żeby działać EFEKTYWNIEJ? Zoptymalizować czas swojej pracy! Mam na to kilka sposobów, którymi chcę się z Wami podzielić. Dzięki nim z pewnością lepiej zaplanujecie swoje działania i będziecie skuteczni w tym, co robicie.

czytaj całość »
Co zrobić, żeby klient do nas wracał? 0
Co zrobić, żeby klient do nas wracał?

Social media to świetne narzędzia do promowania lokalnego biznesu. Trzeba tylko wykorzystać ich potencjał. Obserwując różne firmy w Lublinie, między innymi restauracje, widzę, że ludzie tracą szanse, nie korzystając odpowiednio z Instagrama, Facebooka i YouTube’a.

czytaj całość »
Dlaczego czasem nie warto komentować? 0
Dlaczego czasem nie warto komentować?

To pewnie nie dla ciebie... Czy zdarza wam się, że czytacie czyjś post lub artykuł i myślicie sobie: „co za banał!”; „to przecież oczywiste”; „truizm”; „po co to pisać? Przecież wszyscy to wiedzą”.

czytaj całość »
Dlaczego warto być długodystansowcem? 0
Dlaczego warto być długodystansowcem?

Ostatnio spotkałem się z MiroBurnem, którego możecie kojarzyć z codziennych vlogów na YouTube’ie. Zapytałem Mirka, dlaczego w ogóle chce z nami współpracować? - bo jako nieliczni w Polsce działamy długoterminowo. Maratoński styl biznesu naprawdę się więc opłaca!

czytaj całość »
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl